Через зниження товарообігу України з країнами СНД Південна залізниця несе фінансові втрати
Про це сьогодні заявив начальник ДП «Південна залізниця» Олександр Філатов. За його словами, залізничники завжди відрізнялися розумним прагматизмом і турботою про збереження і примноження вже досягнутого. Вікові історичні традиції, особливості транзитного потенціалу були, є і залишаються запорукою успішної діяльності Південної залізниці. За словами Олександра Філатова, залізниця це не тільки артерії нашої країни, але ще і своєрідний індикатор перспективності розвитку зв'язків між промисловими підприємствами різних галузей, в тому числі, в міжнародному плані.
«Динамічно сьогодні розвиваються взаємовідносини «Укрзалізниці» з підприємствами Євросоюзу. Ми купуємо новий рухомий склад, важку шляхову техніку, запасні частини. Ми почали реалізовувати сьогодні багатомільйонні спільні інвестиційні проекти з будівництва локомотивів в Україні. Але є й інша сторона медалі, і про неї сьогодні не можна не говорити. Падіння торгово-економічних відносин з країнами СНД, насамперед, з Росією, згубно позначилося на «Укрзалізниці» і на Південній залізниці. Ми втратили на стиках з Росією близько 300 завантажених вагонів на добу. Від падіння транзиту ми втратили на добу 2-2,5 млн. грн. свого доходу. Ми сьогодні відчуваємо труднощі в організації ремонтів польських рейкових автобусів, чеських локомотивів та електропоїздів, австрійської колійної техніки. Виходить замкнуте коло, розірвати яке можна тільки при посиленні зовнішньополітичних і зовнішньоекономічних відносин України. Перш за все, необхідно відновити і наростити торгово-економічні взаємини з Росією. Я впевнений в тому, що розумна, виважена, узгоджена тарифна, митна і цінова політика як зі Сходом, так і Заходом є запорукою перспективи розвитку і регіону, і Південної залізниці», - сказав Олександр Філатов.