Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу № 6 засідання колегії обласної державної адміністрації від 21 листопада 2013 року "Про організацію роботи з контрольними документами в структурних підрозділах Харківської обласної державної адміністрації та районних державних адміністраціях."

Розглянувши питання про організацію роботи з контрольними документами в структурних підрозділах Харківської обласної державної адміністрації та районних державних адміністраціях, колегія обласної державної адміністрації відзначає, що питання підвищення рівня виконавської дисципліни, забезпечення повного та своєчасного виконання завдань, визначених в актах і дорученнях Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, розпорядженнях та дорученнях голови обласної державної адміністрації є одним із основних напрямів роботи Харківської обласної державної адміністрації.
Комплекс заходів, спрямованих на своєчасне виконання поставлених завдань, запровадження нових форм і методів у роботі з контрольними документами, постійне надання методичної допомоги районним державним адміністраціям та структурним підрозділам обласної державної адміністрації, щоденне оперативне відстеження стану опрацювання контрольних документів виконавцями на всіх етапах підготовки відповіді дозволяють забезпечувати в обласній державній адміністрації належний рівень виконавської дисципліни.
Разом з тим, потребує вирішення питання якості, оперативності та своєчасності підготовки проектів резолюцій, особливо при відпрацюванні документів із стислими термінами виконання, налагодження дієвої системи взаємодії структурних підрозділів обласної державної адміністрації із районними державними адміністраціями при опрацюванні контрольних документів.
Ураховуючи викладене, з метою підвищення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами колегія обласної державної адміністрації вважає за необхідне:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації В.В. Хоми взяти до відома.

2. Першому заступнику голови обласної державної адміністрації, заступникам голови обласної державної адміністрації, заступнику голови – керівнику апарату обласної державної адміністрації звернути увагу:
керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації – на необхідність удосконалення порядку листування структурних підрозділів обласної державної адміністрації з районними державними адміністраціями, недопущення порушень вимог та термінів, які містяться в контрольних документах;
помічників першого заступника голови обласної державної адміністрації, заступників голови обласної державної адміністрації, заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації – на необхідність підвищення якості підготовки проектів резолюцій, оперативність та своєчасність їх підготовки, особливо на документи із стислими термінами виконання.

3. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації здійснювати систематичний аналіз відповідності завдань, які надаються головам районних державних адміністрацій під час листування, вимогам документів органів влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, на виконання яких вони надсилаються.

4. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації постійно вживати заходів щодо підвищення ефективності організації роботи з контрольними документами, забезпечити своєчасне виконання завдань, визначених у них, та провести роботу щодо усунення причин та факторів, які негативно впливають на рівень виконавської дисципліни.


Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії                                                                         М.М. ДОБКІН