Пісочинський шляхопровід відкрито після ремонту
4 січня голова ХОДА Юлія Світлична ознайомилася з результатами відновлювальних робіт, проведених на транспортній розв’язці на дорозі Київ - Харків - Довжанський поблизу селища Пісочин.
Ремонтні роботи на шляхопроводі розпочалися наприкінці вересня 2017 року і проходили у дуже активному темпі, адже міст знаходився в аварійному стані.
«Пісочинський шляхопровід - надзвичайно важливий об’єкт на одній з головних державних дорожніх артерій, трасі Київ - Харків - Довжанський. Навантаження на міст - 40 тисяч автомобілів на добу. При цьому з часу будівництва, за 42 роки, міст жодного разу не ремонтувався», - зазначила Юлія Світлична.
Керівник області дала доручення Службі автомобільних доріг у Харківській області відновити об’єкт у найкоротші терміни, щоб не допустити подальшого руйнування мосту.
«Юлія Світлична домоглася виділення коштів на ремонт шляхопроводу з державного бюджету. Завдяки цьому нам вдалося фактично за три місяці відновити міст, - розповів начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець. - Було замінено аварійну балку, влаштовано накладну плиту та деформаційні шви, відремонтовано прогонові будови мосту, замінено гідроізоляцію, влаштовано асфальтобетонне покриття та замінено бар’єрні огородження».
За словами Євгена Зражевця, відремонтований міст має прослужити щонайменше 12 років без ремонту.
Перевіривши якість виконаних робіт, Юлія Світлична дала доручення повністю відкрити рух по шляхопроводу до кінця дня, щоб гарантувати безпечний та комфортний проїзд для автомобілістів.
«У 2017 році в дорожньому господарстві області було проведено безпрецедентну кількість ремонтних робіт. Велику увагу ми приділили мостам. У вересні за участю Президента було відкрито міст в Ізюмі, найближчими днями завершаться роботи на шляхопроводі в Губарівці. У 2018 році будемо продовжувати цю роботу», - запевнила керівник ХОДА.
Довідка. Шляхопровід на автодорозі М-03 поблизу селища Пісочин побудований у 1975 році. Довжина мосту - 73,2 п.м, ширина проїзної частини - 20,5 м. Максимальне навантаження автомобільного транспорту - до 24 т. З моменту будівництва капітальний ремонт не проводився. Обстеження споруди було виконано у 2016 році кафедрою мостів ХНАДУ, міст було визнано аварійним.