Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Юлія Світлична передала обласній «Укртрансбезпеці» ключі від трьох новітніх мобільних лабораторій

Юлія Світлична передала обласній «Укртрансбезпеці» ключі від трьох новітніх мобільних лабораторій

Окрім перевірки ваги та габаритів транспортних засобів, мобільні комплекси оцінюватимуть дотримання вимог безпеки перевезення громадян.

20 грудня голова ХОДА разом із начальником Державної служби «Укртрансбезпека» Михайлом Ноняком провела нараду з автоперевізниками області щодо якісного використання доріг та гарантування безпеки руху.

Перед початком заходу керівник області передала бригадам обласного управління «Укртрансбезпеки» ключі від трьох нових мобільних лабораторій, що обладнані засобами габаритно-вагового контролю. Юлія Світлична підкреслила, що нові лабораторії дозволять комплексно підходити до питання забезпечення якості доріг та безпеки пасажирів у регіоні.

«Харківська область має одну з найбільш розгалужених мереж доріг. Держава сьогодні вкладає великі кошти в ремонт та будівництво доріг, чого не робилося десятиріччями. Ми робимо все, щоб створити комфортні умови руху. Але самі учасники руху мають дотримуватися правил, - підкреслила голова ХОДА. - Жодна дорога, навіть якщо в неї вкладено величезні кошти, не витримає перенавантаження. Вагові комплекси будуть пересуватися по всій області та контролювати перевізників, даватимуть фахову оцінку безпеці руху».

Михайло Ноняк подякував голові ХОДА за співпрацю у питаннях гарантування безпеки руху в області.

«Юлія Світлична тримає всі питання щодо якості доріг на контролі та підтримує територіальне управління у вирішенні проблемних питань. На Харківщині є повна взаємодія «Укртрансбезпеки» з ОДА та правоохоронними органами. Це важливо, бо тільки спільними зусиллями можна навести лад та досягти цілей, які ставить керівництво області - забезпечити якісний та комфортний рух дорогами регіону», - зауважив Михайло Ноняк.

За його словами, нові мобільні лабораторії будуть оснащені високотехнологічними вагами, які можуть працювати за будь-якої температури, програмним забезпеченням та приладами, які можуть перевіряти режим праці та відпочинку водія (щоб попередити аварії, які трапляються через те, що втомлені водії засинають за кермом) тощо.

«Наші бригади працювали на комплексах, випущених у 2005-2008 роках. Вони застарілі, часто ламаються. Звичайно, трьох нових комплексів недостатньо для Харківщини, через яку проходять всі основні «артерії» країни. Але держава робить системні кроки для покращення ситуації на дорогах. Це - перший крок. Наступним кроком стане оснащення стаціонарних комплексів, які контролюватимуть транспортні потоки по всій країні», - розповів Михайло Ноняк.

Більше фото