Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Регіональний ЦНАП зможе обслуговувати більше 2000 громадян на день

Регіональний ЦНАП зможе обслуговувати більше 2000 громадян на день

Питання будівництва та забезпечення роботи Центру надання адміністративних послуг на зустрічі 19 січня обговорили перший заступник голови ХОДА Марк Беккер та директор Міжнародної організації з розвитку права (IDLO) в Україні Леван Дучидзе.

Від імені голови ХОДА Юлії Світличної Марк Беккер привітав делегацію та подякував за важливу для регіону роботу.

«Ми прагнемо, щоб всі соціальні та адміністративні послуги надавалися мешканцям нашого регіону швидко, прозоро, а також були повністю позбавлені корупційної складової. Ми ані на крок не будемо відступати від домовленостей, які існують з Міжнародною організацією розвитку права стосовно будівництва Регіонального центру надання адміністративних та соціальних послуг», - звернувся до присутніх Марк Беккер.

Він також зазначив, що найважливіша мета Центру – спростити процедуру та скоротити строки отримання громадянами необхідних документів, у тому числі з питань соціального характеру та пенсійного забезпечення, а також державної реєстрації актів цивільного стану.

У Центрі надаватимуть близько 450 послуг адміністративного, соціального і пенсійного характеру, зокрема, 17 із них – фіскальної служби. Очікується, що до Центру щодня звертатимуться більше 2000 осіб.

Основною відмінністю Регіонального центру від тих ЦНАПів, що вже працюють у Харкові та районах області, стане можливість одержання в ньому адмінпослуг за один день, у тому числі: реєстрації місця проживання громадян, реєстрації підприємницької діяльності, отримання водійського посвідчення, виписок та довідок з державних реєстрів майнових прав юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, земельного кадастру, територіального реєстру громадян.

Леван Дучидзе зазначив, що підготовчі роботи, які пов’язані з майбутнім наданням послуг в РЦНАП, тривають повним ходом.

«Ми завершили аналіз ситуації і разом з бізнес-аналітиками починаємо роботу над створенням навчальних програм для працівників за новими стандартами. І до середини лютого цей процес буде завершено», - зазначив Леван Дучидзе.

Уже відбувся й попередній конкурс на вакансії Центру. До конкурсної комісії надійшло майже 140 заяв від кандидатів, на початку лютого всі вони повинні будуть пройти тести та скласти іспити на заміщення 40 вакантних посад. Згодом буде проведено ще один набір. Штат працівників планується укомплектувати до кінця квітня.

«Згідно з кількістю послуг, які будуть надаватися в Центрі, звісно, працівники повинні бути максимально підготовленими, й саме навчанню персоналу ми повинні приділити багато уваги», - зазначив Марк Беккер.

Також Леван Дучидзе повідомив, що на два роки подовжено повноваження Місії USAID в Україні, що надасть змогу після завершення проекту щодо будівництва РЦНАПу планувати реалізацію у регіоні й інших проектів.

«Ми зацікавлені в наданні допомоги щодо розвитку права на території Харківської області», - зазначив Леван Дучидзе.

Довідка. У вересні 2016 року було підписано Міжнародний договір (меморандум) про взаєморозуміння між Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO), Харківською обласною державною адміністрацією та Харківською міською радою щодо створення Регіонального центру надання адміністративних послуг у м. Харкові.

Центр буде розташований в реконструйованому 5-поверховому будинку по проспекту Тракторобудівників, 144. Будівля буде сучасною як за зовнішнім виглядом, так і за внутрішнім наповненням. Перед входом буде облаштовано майданчик для паркування на 200 місць.

Відвідувачів обслуговуватимуть в приміщенні на першому поверсі будівлі, який буде організований за принципом «open space» - вільного простору без кабінетної системи. Усередині будівлю оснастять всім необхідним для людей з обмеженими можливостями.

«Бек-офіс» планується розмістити на 1-4 поверхах, де будуть знаходитися представники Пенсійного фонду, відділу Державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, представники Управління праці та соціального захисту населення, представники міграційної служби, Управління реєстру територіальної громади Департаменту реєстрації Харківської міськради. Також у Центрі знаходитимуться представники Управління реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міськради, представники Управління праці та соціального захисту населення.

Передбачається також створення єдиного call-центру та «Інформаційно-консультаційного вікна для іноземців». Основними завданнями останнього стане спрощення отримання документів для інвесторів у сфері створення і ведення бізнесу, реєстрація місця проживання та одержання інших послуг.

Більше фото