У кожному департаменті ХОДА з'явиться фахівець, що відповідатиме за роботу з об'єднаними громадами
20 жовтня в ХОДА відбулася робоча нарада з питань організації діяльності об'єднаних територіальних громад у Харківській області.
Захід пройшов під керівництвом заступника голови ХОДА Михайла Черняка. Відкриваючи зустріч, він зазначив, що сьогодні взаємодія між усіма учасниками процесу децентралізації має бути чіткою та прозорою. Михайло Черняк наголосив: структурні підрозділи ХОДА нададуть громадам допомогу з усіх актуальних питань.
«У кожному департаменті повинні з'явитися відповідальні за цей напрямок фахівці, - зазначив заступник керівника області. - Ми будемо сприяти прискоренню ініціації об'єднання територіальних громад - іншого шляху просто не існує».
Також заступник голови ХОДА закликав керівників об'єднаних громад приділити увагу формуванню місцевих бюджетів, оскільки майбутнього року вони повинні вийти на прямі міжбюджетні взаємини з державою. Як зазначила перший заступник директора Департаменту фінансів ХОДА Наталія Дузь, на даний момент Міністерство фінансів України вже включило Старосалтівську громаду до проекту держбюджету на 2017 рік.
Михайло Черняк наголосив, що з наступного року Державний фонд регіонального розвитку планує значно збільшити суми коштів для допомоги в реалізації проектів об'єднаних громад.
«Не забувайте, що вже наступного року ви будете вирішувати багато питань щодо забезпечення роботи шкіл, центрів надання адмінпослуг, первинної медичної допомоги тощо. Будь ласка, використовуйте можливості, які дає ДФРР - готуйте якісні проекти», - закликав заступник голови облдержадміністрації.
Під час наради керівники об'єднаних громад Харківщини змогли поспілкуватися з представниками профільних департаментів ХОДА з питань медицини, науки і освіти, цивільного захисту населення і так далі.
Довідка. За даними координатора Харківського регіонального Центру розвитку місцевого самоврядування Діани Баринової, в Україні сьогодні створені і працюють 184 об'єднаних територіальних громад. У Харківській області - 4.