Новий Центр надання адмінпослуг зможе приймати 1800 клієнтів на день
Процес створення в Харківській області Регіонального центру надання адміністративних та соціальних послуг обговорили в ході зустрічі заступника голови ХОДА Марка Беккера з представниками міжнародних організацій, які є партнерами реалізації проекту.
Відкриваючи зустріч, Марк Беккер зазначив, що керівництво області докладає максимальних зусиль для того, щоб адміністративні послуги в новому регіональному ЦНАП надавалися якісно, прозоро і швидко - в форматі «єдиного вікна».
«Ми розуміємо, що кількість послуг, які надаватимуться цим центром, буде збільшено в порівнянні з вже існуючими ЦНАП. Це накладає певне навантаження на співробітників. Тому ми будемо працювати над кадровим складом, який повинен буде надавати ці послуги», - сказав заступник глави ХОДА.
Директор Міжнародної організації з розвитку права (IDLO) Леван Дучідзе зазначив, що для співробітників, які працюватимуть в новому центрі, передбачені спеціальні тренінги.
«Перший - це професійний, який буде проводитися спільно з керівниками вже існуючих центрів надання адміністративних послуг. Друга фаза навчання - «Сервіс плюс», в ході якої співробітників навчать новим стандартам спілкування з клієнтами. Зокрема - як спілкуватися з незадоволеними клієнтами. Оскільки їхня реакція може завдати великої шкоди репутації всього центру, ми приділяємо цьому питанню велику увагу».
Він також зазначив, що у представників міжнародної організації є досвід допомоги створення подібних центрів в Одесі та Маріуполі, також в планах - робота з цього питання в декількох містах Донецької області. Однак харківський проект - наймасштабніший.
«Центр надання адміністративних послуг розрахований на обслуговування 1800 клієнтів на день. Крім того, в цьому проекті ми ставимо сильний акцент на соціальний компонент. Це відрізняє харківський центр від інших подібних установ в країні. Ніде немає такого, щоб половина персоналу працювала на соціальний компонент. Це радує нас, наших партнерів і донорів. Тобто, найбільш вразлива частина населення відчує на собі покращення послуг, які будуть надаватися цим центром. І в цьому плані, ми думаємо, що Харків створить новий стандарт», - сказав Леван Дучідзе.
Директор Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону ХОДА Вікторія Белявцева також зазначила, що фахівці відпрацьовують кожен напрямок надання послуг, які будуть представлені в ЦНАП. Зокрема, ведеться робота над тим, щоб була можливість надати замкнутий цикл послуг для молодої сім'ї.
«Ми хочемо запустити таке нововведення хоча б в пілотному варіанті. Якщо цей цикл буде користуватися популярністю, будемо думати про те, щоб подібне впроваджувати в інших центрах і міста, і області», - зазначила Вікторія Белявцева.
Також вона акцентувала увагу на необхідності вирішення питання щодо встановлення в цьому та інших центрах обладнання, необхідного для видачі біометричних паспортів.
Нагадаємо, регіональний ЦНАП планують відкрити у квітні 2017 року. Центр розміститься в будівлі на пр. Тракторобудівників, 144. На даний момент будівлю реконструюють. Планується, що роботу центру забезпечуватимуть більше 300 співробітників. Регіональний центр надаватиме близько 400 послуг, з них близько 140 - соціальних, таких як оформлення субсидій та різних видів соціальної допомоги.