Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У кожному районі міста Харкова розпочали роботу територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг

У кожному районі міста Харкова розпочали роботу територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг

З 11 листопада 2013 року у кожному районі міста Харкова розпочали роботу територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг. Для зручності мешканців міста підрозділи Центру розміщуються на перших поверхах Адміністрацій районів Харківської міської ради. У територіальних підрозділах Центру надання адміністративних послуг м. Харкова надається близько 120 адміністративних послуг.

Серед найбільш популярних послуг, за якими можна звернутися до центрів є видача паспорта громадянина України, отримання довідки з державного земельного кадастру, реєстрація фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб; приватизація житла, взяття на квартирний облік та багато інших.

Також у кожному підрозділі представниками суб'єктів надання адміністративних послуг ведуться консультації, у тому числі міграційної та реєстраційної служб, Держземагентства.

Територіальні підрозділи забезпечують щоденний прийом громадян, зручне та оперативне отримання адміністративних послуг фізичними та юридичними особами, максимальне спрощення організації і технологій їх виконання, відкритість і прозорість умов при розгляді звернень фізичних і юридичних осіб.

На Харківщині у кожному районі і місті обласного підпорядкування вже працюють Центри надання адміністративних послуг.