У Харківській області підвищується якість надання адміністративних послуг
У ході засідання круглого столу на тему «Проблемні питання на ринках надання послуг, супутніх адміністративним» заступник голови ХОДА Юрій Сапронов зазначив, що за останні два роки в Україні відбуваються кардинальні зміни у сфері надання адміністративних послуг. Заступник голови ХОДА підкреслив, що найголовніше завдання на сьогодні - підвищення якості адміністративних послуг та створення максимального комфорту для споживачів.
«Для вирішення цієї та низки інших завдань у районах і містах Харківської області створена мережа адміністративних центрів, до складу яких тепер входять і дозвільні центри. Всього таких центрів в області 33. Безперечною перевагою цієї системи є спрощене отримання громадянами та суб'єктами господарювання адміністративних послуг, уникнути посередницьких послуг з будь-яких питань», - сказав Юрій Сапронов.
Також він розповів, що протягом 2012 року в дозвільні органи Харківської області звернулося близько 120 тисяч суб'єктів господарської діяльності, за 9 місяців 2013 року - 75 тисяч.