Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Оцінку роботі дозвільного центру мають дати люди. Михайло Добкін

Оцінку роботі дозвільного центру мають дати люди. Михайло Добкін

Сьогодні після відвідування Єдиного дозвільного центру міста Харкова голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін зазначив, що його роботу можна розділити на дві частини: перша – дозвільна система, а друга – надання адміністративних послуг. За його словами, до роботи дозвільної системи, яка була введена ще в 2011 році, у людей претензій немає – тут все налагоджено і відпрацьовані механізми взаємодії між різними структурами. У той же час, у відвідувачів є питання з адміністративних послуг.

«У наданні адміністративних послуг є певні незручності, адже ми приступили до цієї роботи тільки з січня 2013 року. Потрібно проаналізувати, що ми можемо зробити щодо зручності надання адміністративних послуг. З одного боку, добре, коли людина приїжджає сюди: тут є консультанти, які можуть підказати і пояснити, але якщо у людини немає мінімального правового розуміння питання, їй дуже складно. Потрібно набагато більше уваги приділити роз'яснювальній роботі через наочну агітацію та залучення додаткових консультантів», – заявив Михайло Добкін.

Він додав, що в цілому правильний підхід до надання послуг, як все нове, вимагає доопрацювання в дрібницях. Найближчим часом обласна влада і керівники міста проведуть спільну нараду, де будуть знайдені шляхи виправлення тих недоліків, які зараз заважають зручності жителів міста.

«Я думаю, що основну думку про якість роботи дозвільного центру мають висловити люди. Ця робота робиться не для чиновників, а для людей. Якщо переважна більшість не висловлює претензій, значить, можна ставити оцінку «задовільно». Якщо є скарги на окремі проблеми – будемо їх усувати. Це наша робота – стежити за тим, що робиться неправильно, і вживати заходів», – підбив підсумок Михайло Добкін.

Теги