Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У 2012 році значно збільшився обсяг державного замовлення на виробництво і розповсюдження телерадіопрограм

У 2012 році значно збільшився обсяг державного замовлення на виробництво і розповсюдження телерадіопрограм

Сьогодні в Києві відбулося розширене засідання колегії Держкомтелерадіо України, на якому були підбиті підсумки роботи комітету в 2012 році та визначено основні завдання на 2013 рік. У засіданні взяла участь заступник начальника управління у справах преси та інформації ХОДА Юлія Бордунова. Як зазначив голова Держкомтелерадіо Олександр Курдинович, 2012 рік став багато в чому дуже важливим для комітету. Наприклад, в 2-3 рази покращилися такі показники, як обсяги державного замовлення на виробництво і розповсюдження телерадіопрограм для державних потреб, аудиторія державних мовників, реалізація програми «Українська книга». Також у Верховній Раді зареєстровано законопроект про громадське телебачення і радіомовлення, який враховує кращі європейські стандарти та сприятиме формуванню громадянського суспільства.

«Також продовжується перехід на цифрові стандарти мовлення в Україні. Державні телерадіокомпанії перейшли на цифрове мовлення, що дало їм можливість конкурувати на медіаринку. У 2012 році дуже динамічно тривало забезпечення громадян ТВ-тюнерами. 20% від потреби були ними забезпечені, тобто, понад 7 мільйонів українців дивляться цифрове ефірне телебачення. У цьому році ми сподіваємося, що половина України буде оснащена ТВ-тюнерами», - повідомив Олександр Курдінович.

Також він відзначив успішну роботу щодо забезпечення громадянам доступу до публічної інформації. У 2012 році в органи державної влади надійшло 43 тисячі запитів на інформацію, з яких майже 3,5 тисячі - від ЗМІ, решта - від звичайних громадян. Переважна більшість запитів були відпрацьовані, а 93% були задоволені протягом 5 днів.

За словами Олександра Курдіновича, мета комітету на 2013 рік - створення системи громадського телебачення, висвітлення питань соціально-економічних перетворень, які відбуваються в державі, підвищення конкурентоспроможності вітчизняного телерадіопродукта.