Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Між Харковом та Бєлгородом повинні курсувати як поїзди підвищеної комфортності, так і соціальні електоропоїзди

Між Харковом та Бєлгородом повинні курсувати як поїзди підвищеної комфортності, так і соціальні електоропоїзди

Як повідомив сьогодні в ході брифінгу заступник голови ХОДА Андрій Моченков, раніше згідно сформованій системі взаємодії «Укрзалізниці» і «Російської залізниці» Південна залізниця брала на себе зобов'язання з експлуатації рухомого складу, а російська сторона оплачувала ці послуги. В даний час російська сторона ухвалила рішення щодо зміни системи взаємодії між Південною залізницею України і Південно-східною залізницею РФ: вони хотіли б експлуатувати свою ділянку самостійно і пропонують українській стороні самостійно експлуатувати свою. За словами заступника губернатора, для того, щоб перейти на нові відносини, необхідно узгодити ряд моментів і ухвалити досить багато технічних рішень.

«Щоб це питання відрегулювати, існує кілька варіантів. Зокрема, можливо організувати так звані стикувальні поїзди. Наші українські електропоїзди могли б заходити на станцію «Наумівка» Російської Федерації, звідки пасажири зможуть рухатися далі. Варіант, який пропонує «Російська залізниця» – стикуватися таким чином на станції «Козача Лопань». Це питання носить технічний характер: потрібно скласти відповідний проект, зістикувати трафік досить великої кількості поїздів, врегулювати питання, пов'язані з митницею та прикордонною службою», – заявив Андрій Моченков.

Він повідомив, що в даний час керівництво Південної залізниці і російська сторона домовилися про те, що повинно бути налагоджено сполучення шляхом подачі поїздів підвищеної комфортності, яке також затребуване: за даними заступника губернатора, близько 200 росіян сьогодні були змушені здати квитки в зв'язку зі скасуванням поїзда.

«І Уряд Бєлгородської області, і Харківська облдержадміністрація розуміють, що має бути налагоджено сполучення між двома областями. Разом з поїздами підвищеної комфортності мають курсувати соціальні електрички, на яких пересуваються в основному сільські жителі», – підкреслив Андрій Моченков.