Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Територіальна громада втрачає гроші через переобтяжений автотранспорт. Михайло Добкін

Територіальна громада втрачає гроші через переобтяжений автотранспорт. Михайло Добкін

«Ми постійно стикаємося з дуже великою проблемою, коли в гонитві за прибутком, відчуваючи безконтрольність і безкарність, багато власників вантажного транспорту перевантажують автомобілі. Так, вони заробляють гроші. Але вся територіальна громада ці гроші втрачає, тому що додаткове навантаження на дороги призводить до швидкого виходу з ладу асфальту, продавлюється основа під асфальтом, дороги руйнуються, і виникає ще безліч негативних моментів. Закінчується це екологічними проблемами», - заявив голова ХОДА Михайло Добкін під час ефіру програми обласного телебачення «Час влади».

За його словами, боротися з цим явищем можна тільки обмеживши в'їзд переобтяженого автотранспорту на територію Харківської області і безпосередньо міста Харкова.

Михайло Добкін повідомив, що замість облаштування стаціонарних вагових вартістю від 8 млн. грн., планується придбати пересувні. Вартість вагової імпортного виробництва разом з автомобілем «Газель» ледве більше 200 тис. грн. У намірах облдержадміністрації практично вдвічі дешевше закуповувати обладнання харківських виробників.

«Я дав доручення прорахувати можливість і купити обладнання не імпортного виробництва, яке сьогодні є в Харкові в єдиному екземплярі, а придбати обладнання харківських компаній, які роблять подібне обладнання дешевше в 2 рази. Якщо воно підійде нам у плані мобільності, і ми зможемо перевозити його з місця на місце, як маємо сьогодні можливість перевозити імпортні зразки, то ми вдамося до послуг наших, харківських виробників», - зазначив Михайло Добкін.

Глава обдержадміністрації повідомив, що автотранспорт, у якого буде виявлена перевищена вага, буде платити штраф. На думку Михайла Добкіна, кошти, отримані від штрафів, повинні направлятися на ремонт і утримання обласних доріг: «Поки всі ці гроші за законом повинні йти до Києва. Ми хочемо знайти можливості в законодавстві і залишати ці гроші тут, і далі направляти їх на ремонт і реконструкцію доріг».