На реконструкцію шляхопроводу у Лозовій необхідно близько 40 млн.грн
Як повідомив сьогодні перший заступник голови ХОДА Володимир Бабаєв, сьогодні закінчується обстеження спеціальними підрозділами і проектними інститутами, в т.ч. підрозділами "Укразалізніці", шляхопроводу через залізничну дорогу ст.Лозовая на 928 км ділянки Харків-Лозова.
"Моя думка - цим мостом потрібно займатися негайно. Вчора під час робочої поїздки в Лозову Міністр з питань надзвичайних ситуацій Нестор Шуфрич сказав, що вийде з конкретними пропозиціями для того, щоб "Укрзалізниця" дала згоду на виконання цих робіт силами та засобами Південної залізниці", - підкреслив він.
Згідно з проектно-кошторисною документацією на реконструкцію шляхопроводу необхідно орієнтовно 40 млн. грн., і вона розрахована на 12-13 міс. "Якщо розділити загальну суму на термін проведення робіт, то щомісячне фінансування виходить не таким істотним. Іншого шляху немає ні у нас, ні в "Укрзалізниці", тому що таке місто як Лозова не може залишатися без автотранспортного сполучення", - підкреслив Володимир Бабаєв.
Він повідомив, що організований об'їзд транспорту через тунель під залізничним полотном, але він не дає можливості пропуску великовантажних машин. Крім того, з сьогоднішнього дня обмежено рух в зону Лозівського району і м.Лозова, починаючи від м.Мерефи і кордону з м.Павлоградом.
Згідно з проектно-кошторисною документацією на реконструкцію шляхопроводу необхідно орієнтовно 40 млн. грн., і вона розрахована на 12-13 міс. "Якщо розділити загальну суму на термін проведення робіт, то щомісячне фінансування виходить не таким істотним. Іншого шляху немає ні у нас, ні в "Укрзалізниці", тому що таке місто як Лозова не може залишатися без автотранспортного сполучення", - підкреслив Володимир Бабаєв.
Він повідомив, що організований об'їзд транспорту через тунель під залізничним полотном, але він не дає можливості пропуску великовантажних машин. Крім того, з сьогоднішнього дня обмежено рух в зону Лозівського району і м.Лозова, починаючи від м.Мерефи і кордону з м.Павлоградом.