Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Підтримку цивільного населення обговорили на засіданні Координаційного центру при ХОВА

Підтримку цивільного населення обговорили на засіданні Координаційного центру при ХОВА

Як зазначив заступник начальника Харківської ОВА Роман Семенуха, основна задача Координаційного центру – відповідати на всі актуальні запити й потреби, які виникають у цивільного населення в Харківської області.

«Це питання ВПО, евакуації, надання населенню психологічної, медичної допомоги. Ми повинні сприяти наданню доступу до інформації, щоб будь-яка категорія населення могла отримати допомогу від держави, міжнародних донорів, благодійних організацій», – підкреслив Роман Семенуха.

Учасники Координаційного центру працюють над створенням цілодобової «гарячої лінії» для жителів Харківщини, де вони зможуть отримати відповіді на широкий спектр актуальних питань. Також для зручності співпраці з іноземними донорами й міжнародними та локальними гуманітарними організаціями створені інтерактивні карти потреб громад області.

Одним з питань, яке розглянули на засіданні, стало надання психологічної підтримки цивільному населенню, яке постраждало від російської агресії. В.о. директорки Департаменту соціального захисту населення ХОВА Тетяна Печура нагадала, що з березня цього року провадить свою діяльність обласна психологічна служба, яка організована в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” за ініціативи першої леді України Олени Зеленської.

Ця служба надає всі види послуг психосоціальної підтримки для людей, які перебували в окупації, зоні бойових дій; родичів полонених, зниклих безвісти чи загиблих; родин, які опинились у складних сімейних обставинах, патронатних сімей, ВПО тощо. Загалом Службою здійснено близько 100 виїздів у населені пункти області. Понад 1200 людей звернулись до фахівців із запитом про психологічну допомогу або психосоціальну підтримку.