Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Через чат-бот Держпродспоживслужбі найбільше скарг надійшло на порушення прав споживачів

Через чат-бот Держпродспоживслужбі найбільше скарг надійшло на порушення прав споживачів

З усієї кількості звернень (72) 61 надійшло до департаменту захисту прав споживачів та контролю регульованих цін.

Інші 11 питань належали до сфери безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, а також дотримання санітарного законодавства та розслідування епідеміологічних спалахів.

«Чат-бот є лише одним кроком зі створення зручних автоматизованих сервісів для споживачів, над якими сьогодні працює Держпродспоживслужба. Наша мета – щоб кожен міг швидко та у зручний для себе спосіб звернутися до нас і отримати необхідну інформацію або допомогу», - розповіла голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Питання, які порушувались у зверненнях, стосувалися галузі торгівлі, проведення гарантійного ремонту, надання житлово-комунальних послуг, послуг з перевезення тощо.

Нагадаємо, звернутися до Держпродспоживслужби можна за допомогою чат-боту у додатку Telegram: @derzhspozhivsluzhba_bot.