Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Голова ХОДА відвідав завод ФЕД та Харківське авіаційне конструкторське бюро

Голова ХОДА відвідав завод ФЕД та Харківське авіаційне конструкторське бюро

17 червня Олексій Кучер ознайомився з роботою державних підприємств та обговорив з їхніми директорами питання, для вирішення яких потрібно сприяння керівництва області.

За інформацією директора ДП «ХМЗ «ФЕД» Дмитра Леонова, минулого року підприємство отримало 49 млн грн чистого прибутку. При цьому завод сплатив близько 125 млн грн податків, з них 25 млн - у бюджет Харківщини. Головні ринки підприємства – це Індія та Китай.

Відповідаючи на запитання голови ХОДА щодо трьох головних питань, які необхідно вирішити для розвитку підприємства, директор ДП «ФЕД» відзначив, що головне – це розвиток внутрішнього ринку та збільшення кількості внутрішніх замовлень.

«Наше підприємство бере активну участь у розробці програми розвитку вітчизняної авіації. Зараз ми стоїмо на такому етапі розробки ефективних дій, які дозволять не тільки нашому підприємству, а й всій авіаційній промисловості України мати ефективні замовлення», - розповів Дмитро Леонов.

Також серед проблемних питань – переоснащення виробництва та збільшення кількості оборотних коштів.

«Банки України вважають підприємства промисловості ризиковими. Тому отримати кредит – це достатньо складна процедура», - пояснив директор ФЕДу.

Олексій Кучер пообіцяв сприяти вирішенню озвучених питань на державному рівні.

«Ми будемо порушувати ці питання на рівні Офісу Президента, на рівні Президента, Кабміну під час зустрічей з прем’єр-міністром. Я готовий особисто взяти ці питання під контроль. Я хочу, щоб ви зрозуміли: я повністю на боці підприємства», - підкреслив Олексій Кучер.

«ФЕД сьогодні працює і з Індією, і з Китаєм, і з країнами ЄС. У нас багато компетенцій, ми можемо виробляти дуже багато техніки. Але нам потрібна підтримка держави у вигляді власного виробництва літаків», - сказав Дмитро Леонов.

Таке виробництво забезпечить роботою і конструкторське авіаційне бюро, яке розробляє агрегати для літаків. Наразі бюро активно працює над імпортозаміщенням. Зокрема, всі 200 агрегатів для літаків АН-178 вже виробляють на харківському підприємстві. При цьому для АН-148, АН-158 виробляли лише близько 60 агрегатів.

«Якщо раніше у ФЕДа було багато замовлень з Росії, то зараз ми - практично єдине підприємство, яке може їх забезпечити агрегатами. Але для того, щоб ми виробляли агрегати, потрібні замовлення на літаки. 2-3 літаки – це декілька місяців завантаження для нашого виробництва», - розповів головний конструктор «ХАКБ» Володимир Матусевич.

Голова ХОДА відзначив, що питання розвитку власного літакобудування активно опрацьовується на державному рівні. Зокрема, пріоритетним напрямком роботи є створення національного авіаперевізника, що дозволить завантажити авіаційні заводи внутрішнім замовленням.

Теги