Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Коломацька районна державна адміністрація

Регламент публічного звіту голови Коломацької районної державної адміністрації

Коломацька районна державна адміністрація повідомляє, що на виконання наказу Національного агентства України з питань Державної служби від 20.12.2016 року № 277 «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади», 24 лютого 2020 року о 08-00 за адресою: Харківська обл., смт Коломак, вул. Гетьмана І. Мазепи, 4а в залі засідань Коломацької районної державної адміністрації відбудеться публічний звіт заступника голови Коломацької районної державної адміністрації Наталії Андрійченко.

Під час заходу буде презентована інформація про проведені заходи, виконані завдання та їх результати, використані кошти державного бюджету та інші питання щодо діяльності Коломацької районної державної адміністрації.

Регламент заходу:

08:00 – 09:00 – презентація публічного звіту заступником голови Коломацької районної державної адміністрації Наталією Андрійченко;

09:00 – 09:30 – запитання та відповіді.

Запрошуємо представників громадських організацій та об’єднань, ЗМІ, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій та інших зацікавлених осіб взяти участь у зазначеному заході.

Відповідальний структурний підрозділ: апарат Коломацької районної державної адміністрації.

Контактна особа: Інна Каторгіна, керівник апарату райдержадміністрації, тел.:( 057)66-56-188, e-mail: kolomatska@rda.kh.gov.ua.

Публічний звіт голови Коломацької районної державної адміністрації за 2019 рік.