Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Валківська районна державна адміністрація

Регламент публічного звіту першого заступника голови Валківської районної державної адміністрації

Відповідно до частини другої статті 45 Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року № 889-VIII, з метою інформування громадськості про підсумки діяльності Валківської районної державної адміністрації Харківської області, забезпечення належної прозорості та підзвітності 24 лютого 2020 року о 09.00 год. у залі засідань Валківської районної державної адміністрації (м. Валки, пл. Центральна, 2 Валківська РДА, 2 поверх) відбудеться публічний звіт керівника органу виконавчої влади Осадчої Наталії Миколаївни про результати роботи Валківської районної державної адміністрації за 2019 рік.

Регламент заходу:

09.00 - 10.00 - публічний звіт першого заступника голови Валківської районної державної адміністрації Наталії Осадчої.

10.00 - 11.00 - відповіді на запитання та обговорення.

Запрошуються представники  громадських рад, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей і засобів масової інформації, депутати районної ради, керівники підприємств, установ, організацій району.

Відповідальні за підготовку та проведення звіту: керівник апарату районної державної адміністрації Желевська Ніна Борисівна, контактний телефон (05753) 5-39-62; електронна пошта: [email protected]

Публічний звіт першого заступника Валківської районної державної адміністрації за 2019 рік.