Балаклійська районна державна адміністрація
Регламент публічного звіту голови Балаклійської районної державної адміністрації
05 лютого 2019 року о 14.00 годині у приміщенні Балаклійської районної державної адміністрації (м. Балаклія, вул. Жовтнева, 18, ІІ поверх, зал засідань районної ради) відбудеться публічний звіт голови Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області Масельського Степана Івановича.
Голова Балаклійської районної державної адміністрації С. Масельський інформуватиме про виконання Програми соціально-економічного розвитку Балаклійського району на 2018 рік та здійснення делегованих районною радою повноважень.
Регламент заходу:
14.00 – 14.40 – презентація публічного звіту голови Балаклійської районної державної адміністрації С. Масельського відбудеться під час пленарного засідання чергової сесії Балаклійської районної ради (супровід з демонстрацією слайдів).
14.40 – 15.00 – запитання та відповіді.
На захід запрошуються: адміністративно-господарський актив району, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, представники громадських організацій, професійних спілок, засоби масової інформації.
Відповідальні структурні підрозділи: за підготовку публічного звіту - управління економічного розвитку, торгівлі, житлово-комунального господарства та інфраструктури Балаклійської районної державної адміністрації, за організаційні питання - відділ організаційної роботи та масових комунікацій апарату Балаклійської районної державної адміністрації.
Контактні особи з питань проведення заходу: Ситнік Олександр Петрович – начальник управління економічного розвитку, торгівлі, житлово-комунального господарства та інфраструктури Балаклійської районної державної адміністрації (тел. (05749) 2-09-27), Грачова Олена Леонідівна - головний спеціаліст відділу організаційної роботи та масових комунікацій апарату Балаклійської районної державної адміністрації (тел. (05749) 5-11-70, e-mail: [email protected]).
Публічний звіт голови Балаклійської районної державної адміністрації Масельського С.І. за 2018 рік.