Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Довідка про роботу із зверненнями громадян у 3 кварталі 2011 року

За звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 2243 звернення, що на 0,5 % менше аналогічного періоду минулого року.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань - 97,5 %, 2,4 % - скарги, 0,1 % - пропозиції.
На 7 % зменшилася кількість колективних звернень (абсолютна кількість складає 215 звернень).
Застосовується Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя заслухано на засіданні колегії обласної державної адміністрації 28 липня поточного року, видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.08.2011 № 442.
По зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення. 4,4 % порушених питань вирішено позитивно, по 30,7 % надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 14,3 % звернень, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано за належністю, 0,9 % повернено заявникам відповідно до ст. 5 зазначеного закону, 9 звернень не підлягає розгляду згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 47,7 % - у стадії розгляду та остаточного вирішення.
Усього в листах порушено 2464 різноманітних питання, що залишається на рівні відповідного періоду минулого року.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем соціально незахищених категорій громадян: ветеранів війни та праці, інвалідів, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
За звітний період надано матеріальну допомогу 121 громадянину на суму понад 677 тис. грн.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», розглядаються особисто головою обласної державної адміністрації. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому громадян зазначених категорій.
Актуальними залишаються питання:
- соціального захисту (24,6 %) – надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, здійснення виплат і контролю за призначенням пенсій, надання санаторно-курортних путівок;
- комунального господарства (22,5 %) – звернення щодо забезпечення належного водопостачання, водовідведення, впорядкування доріг, прибудинкових територій, ремонту будинків, під’їздів. Слід зауважити, що вирішення більшості питань житлово-комунального господарства відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;
- охорони здоров’я (11 %) - оперативне лікування, протезування;
- аграрної політики та земельних відносин (10,4 %) – отримання земельного паю, державного акту на землю, роз’яснення щодо питань оренди землі, приватизація земельної ділянки;
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (8,7 %).
- житлової політики (4,1 %).
Вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушень терміну розгляду звернень громадян не допущено.
Відповідно до затверджених графіків здійснювався особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації, у тому числі виїзні прийоми за місцем проживання заявників. За звітний період на особистому прийомі керівництвом облдержадміністрації прийнято 544 громадянина (збільшення на 52 % порівняно з аналогічним періодом 2010 року), а також 451 – працівниками приймальні облдержадміністрації.
Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
Головою облдержадміністрації затверджений графік вивчення роботи структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апаратів районних державних адміністрацій та перевірок виконання виконавчими органами міських рад обласного значення делегованих повноважень органів виконавчої влади.
За звітний період 2011 року проведено 23 перевірки, у т.ч. 13 – у райдержадміністраціях, 5 – у структурних підрозділах облдержадміністрації, 5 – у виконавчих комітетах міських рад (згідно з графіком).
У рамках днів контролю щомісяця проводилися виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом області райдержадміністраціям за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня.
Протягом кварталу проведено три засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації. У порядку денному розглянуто три звернення громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня. Крім того, заслухані питання щодо стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації – управлінні внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю, Головному управлінні у справах сім’ї, молоді та спорту, а також управлінні культури і туризму.


На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 вересня 2009 року № 509 «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації здійснюється опрацювання зазначених звернень.
Протягом 3 кварталу поточного року до облдержадміністрації надіслано на розгляд 684 таких звернення.
Продовжується співпраця облдержадміністрації із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Керівництвом облдержадміністрації проводилися «прямі телефонні лінії» в редакціях обласних газет «Слобідський край», «Вечірній Харків», виступи на обласному радіо.
На офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщена інформація щодо порядку організації та проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, графіки цих прийомів.
У приймальні обласної державної адміністрації створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.


Начальник відділу роботи із зверненнями
громадян апарату обласної державної адміністрації Т.Гравнова