Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

На нараді в Об’єднанні «Комунар» обговорили залучення заводу до програми імпортозаміщення

На нараді в Об’єднанні «Комунар» обговорили залучення заводу до програми імпортозаміщення

15 листопада державне науково-виробниче підприємство відвідав перший заступник голови ХОДА Марк Беккер.

Він відзначив, що задля оперативного вирішення найбільш гострих проблем промислових підприємств регіону керівником області Юлією Світличною започатковано проведення регулярних виїзних нарад на промислових підприємствах області.

Так, під час візиту на ДНВП «Об’єднання «Комунар» перший заступник керівника області ознайомився з виробничими потужностями підприємства та поспілкувався з колективом. Після цього було проведено робочу нараду з керівництвом заводу, присвячену підвищенню рівня взаємодії з місцевою владою під час вирішення економічних та соціальних проблем на підприємстві.

На нараді також обговорили шляхи більш тісного залучення підприємства до виконання державної космічної програми, державного замовлення в залізничній та оборонній сферах, а також до участі в програмі імпортозаміщення. Особлива увага приділялась забезпеченню розвитку соціальної сфери на підприємстві, питанню професійної освіти та забезпеченості кадрами.

«У нас є база відпочинку «Срібний бор», цього року було виділено близько 100 путівок. Також працює культурно-спортивний комплекс. Маємо два гуртожитки, один з яких передаємо у власність міста. Влітку на територію підприємства перевели комбінат харчування»,  - розповів в.о генерального директора ДНВП «Об'єднання «Комунар» Анатолій Яременко.

За результатами наради було досягнуто домовленостей з керівництвом підприємства про більш тісну кооперацію з органами державної влади та про підвищення соціальних гарантій робітникам.

«Головою обласної державної адміністрації Юлією Світличною поставлено завдання наблизити місцеву владу до простої людини, скоротити відстань і час вирішення проблем на місцях. Ми налаштовані на ефективну співпрацю», - наголосив Марк Беккер, підбиваючи підсумки наради.