Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Визначені переможці першого туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

Визначені переможці першого туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

Конкурс проводився за номінацією «Кращий спеціаліст». З метою організації його проведення головою обласної державної адміністрації Ігорем Райніним видане відповідне розпорядження від 27 лютого 2015 року № 137-к «Про затвердження плану заходів з проведення у 2015 році першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець». За звання «Кращий державний службовець» у номінації «Кращий спеціаліст» змагалися 9 осіб. 24 квітня 2015 року проведено засідання Організаційного комітету, на якому підведені підсумки конкурсу та визначені переможці і лауреати першого туру в апараті обласної державної адміністрації у 2015 році.

В номінації «Кращий спеціаліст» переможцем визнано Олександра Денисова, головного спеціаліста відділу з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації, який зайняв перше місце; лауреатом – Вікторію Глущенко, головного спеціаліста загального відділу апарату обласної державної адміністрації, яка посіла друге місце.

Перший тур щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» в апараті обласної державної адміністрації проведений на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152 «Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», методичних рекомендацій щодо його проведення, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 15 лютого 2012 року № 29.

Довідка. Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець» проводиться з метою реалізації інноваційного напряму системи підвищення кваліфікації персоналу органів державної влади шляхом пошуку та підтримки кращих державних службовців України, поширення досвіду їх діяльності, виховання на їх прикладі молодих спеціалістів, залучення молоді до державної служби, покращення якості надання управлінських послуг громадянам, формування позитивної громадської думки щодо професійної діяльності державних службовців.