Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Інформаційно-консультаційний центр служби зайнятості стане сполучною ланкою між роботодавцями і тими, хто шукає роботу. Вадим Глушко

Інформаційно-консультаційний центр служби зайнятості стане сполучною ланкою між роботодавцями і тими, хто шукає роботу. Вадим Глушко

У Харкові в приміщенні обласного центру зайнятості почав працювати перший в Україні Інформаційно-консультаційний центр державної служби зайнятості, де надаватимуть послуги європейського рівня. В урочистій церемонії відкриття взяли участь голова Державної служби зайнятості Ярослав Кашуба, т.в.о. заступника голови Харківської ОДА Вадим Глушко, директор обласного центру зайнятості Володимир Міненко, роботодавці, профспілкові організації, а також представники громадських і волонтерських організацій.

Пілотний проект, який стартував в Харківській області, допоможе модернізувати державну службу зайнятості, упевнений Ярослав Кашуба. Схожі структури, наприклад, працюють в Німеччині. Голова Державної служби зайнятості підкреслив, що необхідно змінювати філософію, впроваджувати інновації та йти від служби, яка займалася безробітними, до служби, яка займатиметься зайнятістю.

«Сьогодні ми з вами присутні на відкритті Інформаційно-консультаційного центру зайнятості України. Я сподіваюся, що цей пілотний проект виправдає надії і незабаром буде впроваджений у життя в інших областях», - зазначив Вадим Глушко.

За його словами, даний проект - дуже важливий і своєчасний. Харківська область займає одне з лідируючих місць за кількістю тимчасово переміщених осіб. Так, станом на 13 квітня в регіоні тільки згідно з офіційною статистикою проживає 161 тисяча переселенців, що зареєструвалися.

«Це люди, які кинули свої домівки і робочі місця та переїхали до нас. Сьогодні ми займаємося питаннями працевлаштування переселенців, демобілізованих військовослужбовців (2700 осіб), а також нашої молоді. Цей Інформаційно-консультаційний центр стане сполучною ланкою між роботодавцями та людьми, які шукають роботу», - запевнив т.в.о. заступника голови ХОДА.