Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У роботі реєстраційної служби в Харківській області виявлено масові порушення

У роботі реєстраційної служби в Харківській області виявлено масові порушення

В даний час однією з головних проблем державного управління у сфері надання адміністративних послуг залишається його надмірна централізація і забюрократизованість. Будь-які, навіть елементарні рішення, ухвалюються місяцями, а іноді – роками. Про це повідомив в ході позачергового засідання колегії ХОДА голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін. На його думку, основні надії в цій сфері пов'язані з організацією роботи системи спеціальних реєстраційних органів. Державна реєстраційна служба України була створена в грудні 2010 року. Реалізація відповідних повноважень на території області здійснюється через реєстраційну службу Головного управління юстиції.

«З моменту початку роботи реєстраційної служби Головного управління юстиції Харківської області та державних реєстраторів при районних управліннях юстиції на місцях минуло достатньо часу, але рівень задоволеності громадян роботою реєстраційних служб є критично низьким, а аналіз стану справ у даній сфері викликає серйозну стурбованість. За інформацією голів райдержадміністрацій, робота реєстраційних служб на місцях організована не належним чином, а в більшості випадків проводиться з численними порушеннями вимог чинного законодавства. Такий підхід до виконання своїх службових обов'язків привів до безпрецедентних випадків зриву роботи реєстраційних служб на території Балаклійського та Нововодолазького районів», – зазначив Михайло Добкін.

Він також нагадав, що з 1 липня поточного року реєстраційній службі та державним реєстраторам на місцях будуть передані повноваження держави щодо реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Для органів державної реєстрації це буде контрольним випробуванням на самостійність, результати якого не можуть не відбитися на репутації Харківського регіону в цілому, зазначив губернатор.