Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Харківська обласна державна адміністрація посідає перше місце в попередньому рейтингу учасників конкурсу «Приязна адміністрація» у 2010-2011 роках

Харківська обласна державна адміністрація посідає перше місце в попередньому рейтингу учасників конкурсу «Приязна адміністрація» у 2010-2011 роках

За інформацією, оприлюдненою на сайті Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, на підставі методики оцінювання анкети учасника конкурсу «Приязна адміністрація», затвердженої наказом Головдержслужби від 31.01.2011 № 27, визначено попередній рейтинг учасників конкурсу за кількістю балів анкети учасника конкурсу. Згідно з цим рейтингом у номінації „Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації” перше місце посідає Харківська обласна державна адміністрація.  

Наступними етапами є визначення середнього балу за оцінюванням анкет споживачів послуг органу виконавчої влади та перевірка експертними групами достовірності наведених в анкетах учасника конкурсу відомостей.

Довідково

Всеукраїнський конкурс „Приязна адміністрація”

Хоча жадані європейські мірки поки що для нас недосяжні, уже сьогодні є хороші приклади роботи вітчизняних державних адміністрацій, які здобули прихильність наших співгромадян наданням якісних і своєчасних послуг.

Виявлення і поширення таких практик, стимулювання державних органів поліпшувати свою роботу навіть в умовах хронічного недофінансування, прогалин законодавства та інших негараздів лягло в основу започаткування у 2008 році Всеукраїнського конкурсу „Приязна адміністрація”. Це одна з ініціатив Головного управління державної служби України, підтримана Урядом, яка стала результатом плідного практичного співробітництва з європейськими колегами, зокрема Республікою Польща, де подібний конкурс проводиться з 2000 року.

Переможці конкурсу визначаються не з точки зору звичного для всіх виконання контрольних доручень, а через призму оцінки їх роботи очима громадян, заради яких і функціонують державні інституції. Саме думка простих українців, висловлена в анкетах споживачів послуг, стає головним важелем для перемоги у конкурсі, а неурядові організації долучаються до роботи організаційних комітетів та експертних груп, аби унеможливити зловживання та гарантувати прозорість процедури визначення переможців.

Цей конкурс став одним із інструментів контролю громадськості над діяльністю державних органів і дав поштовх низці позитивних зрушень, адже орієнтуючись на негативні відгуки мешканців, підприємців, громадських організацій керівники поступово викорінюють недбальство та зволікання у роботі ввірених адміністрацій, підвищують професійну культуру своїх співробітників. Завдяки участі у конкурсі увага зосереджується не лише на додержанні процедури видачі довідок, ліцензій, свідоцтв, а й поліпшується консультативно-роз’яснювальна робота, створюються комфортні умови прийому та очікування, удосконалюються комунікативні навички співробітників тощо — і це попри відсутність фінансових видатків на ці цілі.