Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт про paperless

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт про paperless

У ньому вказані всі життєві ситуації, як та коли державні послуги можна надати онлайн.

Це заявив Віцепрем’єр-міністр - Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Цифровізація».

«Коли ми говоримо про цифрову трансформацію, то розуміємо, що держава не може розвиватися в кількох системах координат. Коли є паперова і окрема цифрова системи координат. Для нас дуже важливо, щоб обмін даними цифровим чином був першочерговим. І в певних ситуаціях використовувався паперовий обмін даними, якого ще багато. Водночас всі державні органи ставили питання: «Як нам передавати інформацію в інший державний орган?». По суті, ми це питання переклали з людей на державу», - зазначив міністр.

За його словами, фундамент цифрової держави - це обмін даними між реєстрами.

«Усі проблеми, які пов'язані з папірцями, довідками та чергами, виникають тільки через те, що державні органи не вміють обмінюватися даними між собою. Справді, дуже багато реєстрів, які є якісними, вони були створені за останні роки. Якщо ми подивимося, що було 10 років тому, то через брак молодих компетентних людей у владі дуже багато продуктів створювалося з бажання заробити або «так потрібно». Сьогодні ми маємо проблеми з інфраструктурою. Коли ми почали шукати відповідь на питання: «Як зробити, щоб держава шукала інструменти обміну даних?», ми знайшли відповідь в законопроєкті про paperless (використання менше паперу, - ред.)», - розповів Михайло Федоров.

Міністр додав, що наразі законопроєкт підписали 117 народних депутатів майже з усіх фракцій. Він  передбачає, що були продумані усі життєві ситуації, в яких державні послуги можна було надати онлайн.

Теги