ОФИЦИАЛЬНЫЙ ВЕБ-САЙТХАРЬКОВСКАЯ ОБЛАСТНАЯ
ВОЕННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2020 року.

22 июля 2020 | 14:40

До обласної державної адміністрації за звітний період надійшло 4780 письмових звернень, що на 23,8 % менше відповідного періоду 2019 року; у тому числі 1030 звернень – на особистому прийомі, поштою – 3750 (у т.ч. 251 електронне звернення). Також опрацьовано 12276 звернень, що надійшли з урядової гарячої лінії.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. 1653 звернення або 34,6 % надійшло від зазначених категорій населення.

На рівні минулого року залишається кількість колективних звернень (288 проти 278, питома вага складає 6,0 %, усього у зверненнях 22321 підпис).

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 95,4 %, скарги − 4,0 %,  пропозиції − 0,6 %.

Застосовується Класифікатор звернень громадян.

Від органів влади вищого рівня надійшло 801 звернення, що на 3,5 % більше відповідного періоду 2019 року, у тому числі:

- з Офісу Президента України - 601 звернення (збільшення на 46,9 %);

- з Кабінету Міністрів України – 141 звернення (зменшення на 24,6 %).

Найголовнішими залишаються питання соціального захисту (64,6 %), комунального господарства (9,9 %), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (4,0 %), охорони здоров’я (3,3 %), аграрної політики і земельних відносин (3,0 %).

У порівнянні з відповідним періодом 2019 року на 28,5 % зменшилася кількість листів із питань соціального захисту. Актуальними залишаються питання надання матеріальної допомоги у зв’язку з проведенням лікування, призначення житлової субсидії, надання пільг особам з інвалідністю, робота стаціонарних установ, надання соціальних послуг, а також надання допомоги та забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території.

На сторінці Департаменту на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації постійно розміщуються нормативно-правові акти у сфері соціального захисту населення та роз’яснення щодо їх застосування. У Департаменті та в усіх рай(міськ) управліннях діють «гарячі телефонні лінії», працюють громадські приймальні, які облаштовані зручними заїздами для людей з особливими потребами.

Крім того, у соціальній мережі Facebook ведеться сторінка щодо діяльності Департаменту. У Департаменті та в усіх рай(міськ)управліннях діють «гарячі» телефонні лінії.

На 11,3 % зменшилася кількість звернень з питань аграрної політики та земельних відносин (141 проти 159). Актуальними залишаються питання вирішення земельних і майнових відносин через невиконання сільськогосподарськими підприємствами своїх договірних зобов’язань, ціноутворення на сільськогосподарську продукцію, аграрної політики, трудових відносин і заробітної плати, розрахунків за користування продукцією тваринництва.

На 38,2 % зменшилася кількість звернень із питань освіти, наукової діяльності. Актуальними залишаються питання отримання архівних довідок і роз’яснень, функціонування навчальних закладів, кадрові питання, поліпшення матеріально-технічної бази, підвозу дітей, придбання автобусів, комп’ютерної техніки.

Проводилися зустрічі керівництва Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації із населенням через засоби масової інформації, обговорювалися наступні питання: особливості проведення ЗНО-2020, стан національно-патріотичного виховання в навчальних закладах області, організація проведення різноманітних інтелектуальних учнівських конкурсів та олімпіад та освітні реформи.

На рівні показника минулого року залишається кількість листів із питань транспорту і зв’язку (131 проти 130). Серед питань, які порушувались у зверненнях, найбільш актуальними були питання неналежної організації пасажирських перевезень, порушення права на пільговий проїзд, поліпшення якості обслуговування приміських електропотягів.

На 24,8 % зменшилася кількість листів громадян із питань комунального господарства (471 проти 627). У зверненнях порушувалися питання оплати за комунальні послуги, тарифів, пільг і субсидій, водопостачання, водовідведення; нарахування плати за спожиті газ та електроенергію, опалення і гарячого водопостачання; благоустрою територій (експлуатація і ремонт доріг, зовнішнє освітлення, санітарна очистка), експлуатації та ремонту житлового фонду, роботи житлово-експлуатаційних підприємств.

Порівняно з відповідним періодом минулого року на 68,3 % зменшилася кількість листів із питань екології та природних ресурсів (39 проти 123). Актуальними залишаються питання ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, порушення природоохоронного законодавства.

На 20,9 % зменшилася кількість звернень із питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, що стосувалися діяльності міграційної служби: оформлення паспорту громадянина України у формі ID-картки, відмови від біометричних документів, реєстрація місця проживання, оформлення посвідки на проживання.

Функціонування телефонного зв'язку з населенням – «телефону довіри», який працює в режимі безпосереднього спілкування з посадовими особами служби у справах дітей обласної державної адміністрації з 09.00 до 18.00 год. щоденно з понеділка по п’ятницю дозволяє надавати громадянам необхідні роз’яснення, вживати відповідних заходів реагування. Номери «телефонів довіри» розміщені на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації.

Протягом звітного періоду до служби у справах дітей обласної державної адміністрації надійшло 349 телефонних дзвінків. По кожному зверненню проведена робота щодо з’ясування викладених фактів, координації роботи служб у справах дітей районних державних адміністрацій, ОТГ, оперативного реагування та вжиття заходів щодо захисту прав дітей.

У 2,8 рази збільшилася кількість листів громадян із питань праці і заробітної плати. Серед питань, які порушувались у зверненнях у звітному періоді, найбільш актуальними були питання трудових відносин та невиплати заробітної плати.

Рішенням Комісії з питань надання одноразової адресної грошової допомоги мешканцям Харківської області, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за звітний період надана матеріальна допомога 3110 громадянам на суму понад 26,766 млн. грн.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації протягом звітного періоду, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення, з них 38,4 % вирішено позитивно; на 24,7 % надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань; 13,6 % звернень, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано на розгляд за належністю до інших органів; 0,5 % листів повернено заявникам відповідно до статті 5 зазначеного Закону, 17 звернень не підлягає розгляду згідно зі статтею 8 вищезгаданого Закону; 21,4 % – у процесі розгляду та остаточного вирішення.

Для забезпечення виконання вимог законодавчих актів України з питань роботи зі зверненнями громадян здійснювався прийом електронних звернень без застосування електронного цифрового підпису. Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації надійшло 251 електронне звернення.

На веб-сайтах районних державних адміністрацій ведеться рубрика «Звернення громадян», де розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом районних державних адміністрацій, керівниками структурних підрозділів, порядок складання, подання та розгляду звернень, графіки проведення «гарячих ліній», зразки заяв, нормативно-правові документи та аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян та ін.

Затверджено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації. За звітний період на особистому прийомі керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 119 звернень, а також 905 звернень – працівниками приймальні.

На виконання доручення голови обласної державної адміністрації, згідно із затвердженим графіком, керівництвом структурних підрозділів обласної державної адміністрації протягом першого кварталу проведено 20 особистих виїзних прийомів громадян у районах області, здійснено облік громадян, які звернулися під час прийомів, а також реєстрація та розгляд письмових звернень відповідно до вимог чинного законодавства.

На виконання пункту 19 протоколу № 2 від 10.03.2020 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій "Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої корона вірусом Cоvid-19" особисті прийоми громадян з 16.03.2020 не проводились.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень» відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації здійснювалося опрацювання звернень, що надійшли з урядової гарячої лінії. Протягом звітного періоду опрацьовано 12276 таких звернень (зменшення на 1,7 %).

У Державному архіві Харківської області у рубриці «Зворотний зв’язок» подано спеціальну форму для замовлення, завдяки якій кожен відвідувач веб-сайту має можливість звернутися до архіву не лише електронною поштою, а й через сайт. Для зручності користувачів читального залу, дослідників і громадян, які звертаються до Державного архіву, у ньому запроваджено послугу “онлайн-консультації” (Skype).

Відомості про місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ та організацій, документи з особового складу яких перебувають на зберіганні у правонаступників та інших установах, що розміщені у рубриці «Звернення громадян», поповнюються новими даними з метою поліпшення доступу громадян до відповідної інформації.

Вищезазначені заходи сприяють полегшенню та прискоренню пошуку необхідних громадянам відомостей із різних питань.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам із правових питань в обласній державній адміністрації, районних державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. Під час проведення особистого прийому громадян керівництвом Юридичного департаменту обласної державної адміністрації та особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції обласної державної адміністрації, протягом звітного періоду 35 заявникам надані усні роз’яснення.

Версия для печати Поделиться:


Вверх