ОФИЦИАЛЬНЫЙ ВЕБ-САЙТХАРЬКОВСКАЯ ОБЛАСТНАЯ
ВОЕННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за ІІI квартал 2019 року.

08 ноября 2019 | 11:29

До обласної державної адміністрації за звітний період надійшло 2690 звернень, що на 1,9 % менше ніж у відповідному кварталі 2018 року; у тому числі 916 звернень – на особистому прийомі, поштою – 919 (у т.ч. 86 електронних звернень). Також опрацьовано 7452 звернення, що надійшли з урядової «гарячої лінії».

На 25,9 % збільшилася кількість колективних звернень (185 проти 147). За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 94,4 %, 5,3% – скарги, 0,3% – пропозиції.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 (зі змінами) застосовується Класифікатор звернень громадян.

Від органів влади надійшло 520 звернень, що на 10,9 % більше аналогічного періоду 2018 року, у тому числі:

- з Офісу Президента України – 432 звернення (збільшення у 2 рази);

- з Кабінету Міністрів України – 47 звернень (зменшення на 65,6 %).

Усього в листах громадян, що надішли поштою та на особистому прийомі, порушено 2690 питань.

Найголовнішими залишаються питання соціального захисту (58,7 %), комунального господарства (15,8 %), охорони здоров’я (4,0 %), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (3,7 %), аграрної політики і земельних відносин (3,5 %).

На 4,4 % збільшилася кількість листів із питань соціального захисту (1578 проти 1512). Актуальними залишаються питання надання матеріальної допомоги, призначення житлової субсидії, надання пільг інвалідам та їх персоніфікації, робота стаціонарних установ, надання державної допомоги, соціальних послуг, а також надання допомоги та забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території.

Директор Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації неодноразово брав участь у прес-конференціях на телеканалі «Simon» з питань безробіття, доходів громадян, ринку праці; «Status Qvo» – на тему «Заборгованість  заробітної плати на підприємстві».

На сторінці Департаменту на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації постійно розміщуються нормативно-правові акти у сфері соціального захисту населення та роз’яснення щодо їх застосування. У Департаменті та в усіх рай(міськ) управліннях діють «гарячі телефонні лінії», працюють громадські приймальні, які облаштовані зручними заїздами для людей з особливими потребами.

На 17,9 % зменшилася кількість листів із питань освіти, наукової діяльності (46 проти 56). Актуальними залишаються питання функціонування навчальних закладів, покращання стану справ у освітянській галузі, морально-етичного клімату в колективах навчальних закладів.

Проводилися зустрічі директора Департаменту науки і освіти обласної державної адміністрації з населенням через засоби масової інформації, під час яких обговорювалися актуальні питання щодо освітянської галузі: реалізація концепції Нова українська школа,  стан національно-патріотичного виховання в закладах освіти області, організація інклюзивного завчання дітей з особливими освітніми потребами, підготовка закладів освіти області до нового навчального року тощо.

На 11,1 % збільшилася кількість листів із питань транспорту і зв’язку (70 проти 63). Серед питань, які порушувались у зверненнях, найбільш актуальними були питання з приводу порушення автоперевізниками та водіями прав громадян на пільговий проїзд у приміському транспорті; неналежного транспортного обслуговування, недотримання графіку руху приміськими автобусними маршрутами, некоректної поведінки водіїв по відношенню до пасажирів, відновлення роботи приміських автобусних маршрутів; щодо надання неякісних поштових послуг, затримки доставки пенсії, передплачених періодичних видань; відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку та радіомовлення, надання квитанцій для оплати послуг зв’язку, поліпшення роботи Інтернет-зв’язку.

На рівні минулого року залишається кількість листів громадян із питань комунального господарства (424 проти 422). У зверненнях порушувалися питання благоустрою територій (експлуатація і ремонт доріг, зовнішнє освітлення, санітарна очистка), гарячого водопостачання, водопостачання, водовідведення, оплати за комунальні послуги, тарифи, пільги, субсидії, експлуатації та ремонту житлового фонду, роботи житлово-експлуатаційних підприємств.

Рішенням Комісії з питань надання одноразової адресної грошової допомоги мешканцям Харківської області, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за звітний період надана матеріальна допомога 2529 громадянам на суму понад 20,3 млн. грн.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення, з них 5,7 % вирішено позитивно; на 17,1 % надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань; 15,1 % звернень, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано на розгляд за належністю до інших органів; 0,4 % повернено заявникам відповідно до статті 5 зазначеного Закону, 4 звернення не підлягає розгляду згідно зі статтею 8 вищезгаданого Закону; 61,4 % – у процесі розгляду та остаточного вирішення.

Для забезпечення виконання вимог законодавчих актів України з питань роботи зі зверненнями громадян здійснювався прийом електронних звернень без застосування електронного цифрового підпису. Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації надійшло 86 таких звернень.

За звітний період на особистому прийомі керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 324 звернення, а також 592 звернення – працівниками приймальні.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 вересня 2009 року № 509 «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надійшли на урядову гарячу лінію» відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації здійснювалося опрацювання зазначених звернень.

Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації надіслано на розгляд 7452 таких звернення.

У Державному архіві Харківської області у рубриці «Зворотний зв’язок» подано спеціальну форму для замовлення, завдяки якій кожен відвідувач веб-сайту має можливість звернутися до архіву не лише електронною поштою, а й через сайт. Для зручності користувачів читального залу, дослідників та громадян, які звертаються до Державного архіву, у ньому запроваджено послугу “онлайн-консультації” (Skype).

Відомості про місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ та організацій, документи з особового складу яких перебувають на зберіганні у правонаступників та інших установах, що розміщені у рубриці «Звернення громадян», поповнюються новими даними з метою поліпшення доступу громадян до відповідної інформації.

Для забезпечення виконання вимог законодавчих актів України з питань роботи зі зверненнями громадян, а також найбільш повного та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян у Харківській міській раді продовжується робота інформаційно-диспетчерської служби «1562», здійснюється прийом заявок з наданням фотоматеріалів до інформаційно-диспетчерської служби за допомогою мережі Інтернет.

На офіційному сайті Харківської міської ради за допомогою спеціального розділу харків’яни можуть направляти заявки у вигляді фотографій з вимогами усунення різноманітних проблем у сфері житлово-комунального господарства безпосередньо до адміністрацій районів. Виходячи зі складності викладених проблем, заявки виконуються одразу або включаються до планів роботи.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам із правових питань в обласній державній адміністрації, районних державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.

Під час проведення особистого прийому громадян керівництвом Юридичного департаменту обласної державної адміністрації та особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції обласної державної адміністрації, протягом звітного періоду 90 особам надані усні роз’яснення.

 

Версия для печати Поделиться:


Вверх