Перейти к содержимому
Размер шрифта:
Цвета сайта

Настройки

Вернуть стандартные настройки

Настройки шрифта:

Выберите шрифт Arial Times New Roman

Интервал между буквами (Кернинг): Стандартный Средний Большой

Вибір колірної схеми:

Закрити панель

ХАРЬКОВСКАЯ ОБЛАСТНАЯ
ГОСУДАРСТВЕННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за ІI квартал 2019 року.

12 июля 2019 | 12:28

До обласної державної адміністрації за звітний період надійшло 2340 звернень, що на 17,5 % менше відповідного періоду 2018 року; у тому числі 888 звернень – на особистому прийомі, поштою – 1452 (у т.ч. 115 електронних звернень).

На 22 % зменшилася кількість колективних звернень (106 проти 136, питома вага складає 4,5 %).

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 96,5 %, скарги − 4,1 %,  пропозиції − 0,3 %.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 застосовується Класифікатор звернень громадян.

Від органів влади вищого рівня надійшло 276 звернень, що на 44,4 % менше відповідного періоду 2018 року, у тому числі:

- з Адміністрації Президента України - 148 звернень (зменшення на 9,2 %);

- з Кабінету Міністрів України – 58 звернень (зменшення у 2,8 рази).

Усього в листах порушено 2340 різноманітних питань. Найголовнішими залишаються питання соціального захисту (63,6 %), комунального господарства (12,7 %), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (4,5 %), охорони здоров’я (2,4 %), аграрної політики і земельних відносин (2,6 %).

У порівнянні з відповідним періодом 2018 року на 9,8 % зменшилася кількість листів із питань соціального захисту. Актуальними залишаються питання надання матеріальної допомоги у зв’язку з проведенням лікування, призначення житлової субсидії, надання пільг особам з інвалідністю, робота стаціонарних установ, надання соціальних послуг, а також надання допомоги та забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території.

Збільшилася кількість звернень з питання надання житлових субсидій. Це обумовлено технічними проблемами, які призвели до того, що певна частина одержувачів пенсії не була ідентифікована Пенсійним фондом України як одержувач пенсії і, як наслідок, виплата цим особам житлової субсидії у готівковій формі здійснювалась через АТ «Ощадбанк».

Посилено інформаційно-роз'яснювальну роботу через засоби масової інформації. Директор Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) брав участь у брифінгах і виступах на телеканалах: 05.04.2019 участь у виступі на телеканалі «Р1» із питання монетизації житлових субсидій, 19.06.2019 на телеканалі «БелРос» з питання пенсійної системи.

На 43 % зменшилася кількість звернень з питань аграрної політики та земельних відносин. Актуальними залишаються питання вирішення земельних і майнових відносин через невиконання сільськогосподарськими підприємствами своїх договірних зобов’язань, ціноутворення на сільськогосподарську продукцію, аграрної політики, трудових відносин і заробітної плати, розрахунків за користування продукцією тваринництва.

На 24 % зменшилася кількість звернень із питань освіти, наукової діяльності. Актуальними залишаються питання отримання архівних довідок і роз’яснень, функціонування навчальних закладів, кадрові питання, поліпшення матеріально-технічної бази, підвозу дітей, придбання автобусів, комп’ютерної техніки.

У порівнянні з відповідним періодом 2018 року збільшилася кількість звернень громадян із Близнюківського, Богодухівського, Золочівського, Ізюмського, Красноградського, Краснокутського, Харківського районів області, міст Лозова та Люботин. Зменшилася кількість звернень громадян, які проживають у Балаклійському, Вовчанському, Дергачівському, Лозівському, Нововодолазькому, Первомайському, Сахновщинському, Чугуївському районах області, містах Харків, Ізюм, Куп’янськ, Чугуїв.

Проводилися систематичні зустрічі керівництва Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації із населенням через засоби масової інформації, обговорювалися наступні питання: особливості проведення ЗНО-2019, стан національно-патріотичного виховання в навчальних закладах області, організація проведення різноманітних інтелектуальних учнівських конкурсів та олімпіад та освітні реформи.

На 22,7 % зменшилася кількість листів із питань транспорту і зв’язку (58 проти 75). Серед питань, які порушувались у зверненнях, найбільш актуальними були питання неналежного транспортного обслуговування, недотримання графіку руху приміськими автобусними маршрутами, некоректної поведінки водіїв по відношенню до пасажирів, відновлення роботи приміських автобусних маршрутів тощо (37,6 %), порушення права громадян на пільговий проїзд (34,7 %), надання неякісних поштових послуг, затримки доставки пенсії, передплачених періодичних видань (15 %), відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку (3,1%).

На 16,3 % зменшилася кількість листів громадян із питань комунального господарства (297 проти 355). У зверненнях порушувалися питання оплати за комунальні послуги, тарифів, пільг і субсидій (27 %), водопостачання, водовідведення (21 %); опалення і гарячого водопостачання (20 %); благоустрою територій (експлуатація і ремонт доріг, зовнішнє освітлення, санітарна очистка), ритуальних послуг (17 %), експлуатації та ремонту житлового фонду, роботи житлово-експлуатаційних підприємств (14 %).

Порівняно з відповідним періодом минулого року у 2,3 рази зменшилася кількість листів із питань екології та природних ресурсів (46 проти 104). Актуальними залишаються питання ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, порушення природоохоронного законодавства.

На 31,4 % зменшилася кількість звернень із питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, що стосувалися діяльності міграційної служби: оформлення паспорту громадянина України у формі ID-картки, відмови від біометричних документів, реєстрація місця проживання, оформлення посвідки на проживання.

На 62,2 % зменшилася кількість листів громадян із питань праці і заробітної плати. Серед питань, які порушувались у зверненнях у звітному періоді, найбільш актуальними були питання трудових відносин та невиплати заробітної плати – 52 % від загальної кількості.

Управлінням розвитку промисловості Харківської обласної державної адміністрації (далі – Управління), спільно з керівництвом підприємств, що мають заборгованість із заробітної плати перед працівниками, вживалися заходи для поліпшення фінансового стану підприємства та своєчасної виплати заробітної плати працівникам.

Обласною державною адміністрацією у звітному періоді з питання погашення заборгованості з виплати заробітної плати направлено листи на адресу АТ «Українська промислово-енергетична компанія» стосовно вжиття вичерпних заходів щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам підприємств, які входять до складу АТ «УПЕК», до Кабінету Міністрів України стосовно відновлення діяльності КП «Зміївський ремонтний енергомеханічний завод», погашення заборгованості з виплати заробітної плати та інших платежів, а також вжиття заходів щодо ефективного використання потужностей підприємства для виробництва продукції та надання послуг для оборонної, медичної, будівельної та інших галузей економіки.

Переважна частина заборгованості із виплати заробітної плати припадає на Харківське державне авіаційне виробниче підприємство, органом якого є ДК «Укроборонпром».

Рішенням Комісії з питань надання одноразової адресної грошової допомоги мешканцям Харківської області, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за звітний період надана матеріальна допомога 2608 громадянам на суму 18,3 млн. грн.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації протягом звітного періоду, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення, з них 1,5 % вирішено позитивно; на 20,8 % надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань; 7,2 % звернень, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано на розгляд за належністю до інших органів; 0,5 % повернено заявникам відповідно до статті 5 зазначеного Закону, 2 звернення не підлягає розгляду згідно зі статтею 8 вищезгаданого Закону; 70 % – у процесі розгляду та остаточного вирішення.

Для забезпечення виконання вимог законодавчих актів України з питань роботи зі зверненнями громадян здійснювався прийом електронних звернень без застосування електронного цифрового підпису. Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації надійшло 115 таких звернень.

За звітний період на особистому прийомі керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 213 звернень, а також 603 звернення – працівниками приймальні.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 вересня 2009 року № 509 «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надійшли на урядову гарячу лінію» відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації здійснювалося опрацювання зазначених звернень.

Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації надіслано на розгляд 5612 таких звернень (збільшення на 1,7 %).

У Державному архіві Харківської області у рубриці «Зворотний зв’язок» подано спеціальну форму для замовлення, завдяки якій кожен відвідувач веб-сайту має можливість звернутися до архіву не лише електронною поштою, а й через сайт. Для зручності користувачів читального залу, дослідників і громадян, які звертаються до Державного архіву, у ньому запроваджено послугу “онлайн-консультації” (Skype).

Відомості про місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ та організацій, документи з особового складу яких перебувають на зберіганні у правонаступників та інших установах, що розміщені у рубриці «Звернення громадян», поповнюються новими даними з метою поліпшення доступу громадян до відповідної інформації.

Вищезазначені заходи сприяють полегшенню та прискоренню пошуку необхідних громадянам відомостей із різних питань.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам із правових питань в обласній державній адміністрації, районних державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. Під час проведення особистого прийому громадян керівництвом Юридичного департаменту та особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції обласної державної адміністрації, протягом звітного періоду надані усні роз’яснення.

 


Поділиться: