Особистий прийом
Шановні громадяни!
Повідомляємо, що відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" (Указ затверджено Законом № 2102-IX від 24.02.2022) в Україні введено воєнний стан.
З метою збереження життя та здоров'я громадян особистий прийом громадян в Державному архіві Харківської області тимчасово припинено.
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" у Вас є можливість подати звернення шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет. Просимо використовувати вказані способи подання звернення.
Поштова адреса:
Державний архів Харківської області, пр. Героїв Харкова, 7, місто Харків, 61005
Подати електронне звернення:
У зверненні має бути зазначено:
– прізвище, ім’я, по батькові;
– місце проживання громадянина;
– викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.