Протокол № 1 засідання обласної Комісії
“11” березня
2011 р.
м. Харків
|
Головував:
|
перший заступник голови обласної державної адміністрації,
голова обласної Комісії В.М.Бабаєв
|
|
Присутні:
|
-
члени
Комісії (за окремим списком);
-
запрошені
особи (за окремим списком).
|
|
Слухали:
|
І. Про хід підготовки районів області до пропуску
осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені.
(Андрієнко В.Д., Щітова В.Є., Ледяйкіна Ю.О., Гриви Р.С., Бойко В.Л.,
Хорунжого В.А., Одарюка П.В.,)
|
Заслухавши
інформацію начальника Харківського обласного центру з гідрометеорології Андрієнко В.Д.,заступниканачальника
Головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації Щітова
В.Є., начальника Головного управління житлово-комунального господарства та
розвитку інфраструктури облдержадміністрації Гриви Р.С.,заступниканачальника
обласного виробничого управління меліорації і водного господарства Бойко В.Л.,начальника Головного управління МНС
України в Харківській області Одарюка
П.В.,заступника начальника Служби
автомобільних доріг у Харківській області Ледяйкіна Ю.О., заступника начальника
Управління паливно-енергетичного комплексу Хорунжого В.А. Комісія відзначає, що в період можливої весняної повені - в зони
підтоплення та затоплення можуть потрапити близько 18 тис. подвір’їв із
загальною кількістю населення до 60 тис.
чоловік.
З метою запобігання виникнення надзвичайних ситуацій
під час пропуску осінньо – зимових дощових паводків, льодоходу і весняної
повені проведені організаційні та практичні заходи:
Затверджені розпорядження голови обласної державної
адміністрації від 24 листопада 2010 року № 646 “Про заходи щодо пропуску
осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені в області у 2010-2011”, “План організаційних і
практичних заходів Харківської обласної, районних державних адміністрацій,
органів місцевого самоврядування, управлінь, організацій та установ щодо дій
під час підготовки та пропуску весняної повені, льодоходу та осінньо-зимових
дощових паводків у 2010-2011 роках”. Районними
державними адміністраціями визначені зони можливого затоплення;
- проведено профілактичні
та ремонтні роботи на 141- й водопровідно-насосній та 186-й каналізаційно-насосній
станціях, здійснено герметизацію гирла 770-ти водозабірних свердловин, виконано
профілактичних робіт на 66 –ти каналізаційних очисних спорудах.
Для ліквідації
наслідків можливих надзвичайних ситуацій пов’язаних з паводком на підприємствах
та в організаціях служб цивільного захисту районів та міст області
накопичений резерв матеріально -
технічних засобів, який складає - 279
т паливно-мастильних матеріалів, з яких 102 т бензину та 177 т дизельного
пального, заготовлено 16610 мішків, підготовлено
1531 одиниця машин і механізмів (екскаваторів, бульдозерів, автогрейдерів,
скреперів та інших механізмів).
Залишається не
вирішеним питання накопичення в місцевих матеріальних резервах
паливо-мастильних матеріалів.
Перевірка
готовності районів до пропуску осінньо-зимових паводків у поточному році
показала, що одним із проблемних питань готовності до паводків є стан безпечної експлуатації та утримання
гідроспоруд.
В області 34 гідроспоруди знаходиться в незадовільному стані
(Близнюківський -2, Валківській – 13, Вовчанський – 2, Зачепилівський – 1,
Зміївський – 2, Краснокутський – 3,
Нововодолазький – 2, Харківський – 4, Чугуївський – 3, м.Люботин – 2).
З 824 укладених
договорів оренди водних об’єктів, внесена відповідальність тільки до 685.
В кожній філії ДП
«Харківський облавтодор» організовані постійні пости спостереження за станом
доріг і мостів у період весняної повені 2011 року.
На підприємствах електроенергетичного комплексу
створені паводкові комісії.
На всіх газотранспортних
підприємствах Харківської області розроблені та проведені заходи по запобіганню
надзвичайних ситуацій і можливих аварій на газових мережах в період зимових
паводків, льодоходу і весняної повені у 2010-2011 р.р.
Враховуючи
вищезазначене,
Комісія
вирішила:
1.Харківському обласному центру з гідрометеорології МНС
України забезпечити постійний контроль
та спостереження за рівнями води, стану криги та початку льодоходу на основних
водних артеріях області з 11 березня поточного року.
У разі погіршення обстановки негайно
інформувати Головне управління з питань надзвичайних ситуацій
облдержадміністрації, Головне управління МНС України в Харківській області та
відповідні служби цивільного захисту області.
Термін виконання: до окремого
розпорядження
2. Рекомендувати КП ВТП “Вода” сумісно з обласним виробничим управлінням меліорації та водного
господарства, комунальним підприємством "Комплекс з експлуатації об’єктів
водозниження і зливової каналізації" м. Харків установити
оптимальні режими роботи водосховищ та інших водогосподарських систем з
урахуванням екологічних вимог та санітарних норм і правил.
Термін виконання: з 11 березня по 1 травня 2011 року.
3. Рекомендувати Службі автомобільних доріг у Харківській області забезпечити надійність
і безпечність експлуатації автомобільних доріг і штучних споруд на них . У разі
загрози виникнення надзвичайних ситуацій пов’язаних з паводком провести
перерозподіл матеріально-технічних засобів серед районних філій ДП «Харківський
облавтодор».
Термін виконання: постійно
4. Головам районних державних адміністрацій:
4.1. Провести додаткову роботу з головами місцевих, сільських,
селищних рад, та користувачами водойм щодо організації очищення природних та
штучних водогонів на вулицях міст, сіл
та селищ з метою недопущення підтоплень та дій в умовах льодоходу, паводків та
весняної повені.
Термін виконання: 25.03.11
4.2. Укласти договори (у разі необхідності) з
навчальним центром аварійно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України
на проведення вибухових робіт на період льодоходу.
Термін виконання: до 25.03.11
4.3 Провести уточнення відповідно до планів евакуації місць розміщення
тимчасово евакуйованого населення, харчування, а також утримання свійських
тварин.
Термін виконання: до 25.03.11
4.4. Вжити додаткові заходи щодо захисту від підтоплення складів непридатних
до використання пестицидів та агрохімікатів.
Термін виконання: до окремого розпорядження.
4.5. Забезпечити можливість забору піску з кар’єрів філіями
Укравтодору, комунальною та інженерною службами для проведення робіт з
ліквідації можливих об’єктів підтоплення.
Термін виконання: до окремого розпорядження.
4.6.Організувати додаткову перевірку готовності сил та
засобів районних служб цивільного захисту до дій в умовах можливого паводку
(підтоплень).
Термін виконання: до 01 квітня 2011 року
4.7. Провести семінар-наради з головами сільських,
селищних рад та користувачами водойм щодо порядку дій в умовах льодоходу,
паводку та весняної повені.
Термін виконання: до 30 березня 2011 року
4.8. Забезпечити створення запасу паливно-мастильних, будівельних
матеріалів обладнання та інвентарю.
Термін виконання: до 15
квітня 2011 року
4.9 Продовжити роботу з орендарями водних об’єктів щодо внесення змін в договори оренди
відповідальності за стан гідротехнічних споруд та відпрацювання паспортів
водних об’єктів.
Термін виконання: до 15
квітня 2011 року
4.10. Організувати комісійну перевірку стану перепускних
систем на потенційно-небезпечних водоймищах, які розташовані на території
району та забезпечити своєчасне здійснення спеціальних обстежень стану
гідротехнічних споруд.
Термін виконання: до 15
квітня 2011 року
4.11. Встановити постійний контроль
за інженерними спорудами і комунікаціями, які потрапляють у зони можливого
підтоплення;
4.12. Вжити заходів щодо визначення
відповідальних за технічним станом та експлуатацією гідротехнічних споруд які
не передані в оренду.
Рекомендувати органам місцевого
самоврядування провести аналогічні заходи
5.Рекомендувати керівникам підприємств паливно-енергетичного комплексу забезпечити:
- проведення обстеження технічного стану електротехнічного і газового господарства, яке
знаходиться в зонах можливого підтоплення;
- укомплектування запасу матеріалів і обладнання на випадок виконання
аварійно-відновлювальних робіт;
- перевірку працездатності дренажних насосів;
- визначення порядку взаємодії з органами виконавчої влади;
- перевірку стану зберігання
паливно-мастильних матеріалів й інших екологічно небезпечних речовин з метою
виключення їх змивання повеневими водами.
- створення аварійних бригад та
укомплектувати їх спецмеханізмами, матеріалами, засобами зв′язку, одягом;
- цілодобове чергування інженерно-технічного
персоналу та ремонтних бригад, розробити схему оповіщення членів аварійних
бригад на період проходження весняної повені;
- проведення позачергових інструктажів з
оперативним персоналом про порядок дій під час проходження паводка.
Термін виконання: до 15
квітня 2011 року
6. Харківському обласному виробничому управлінню меліорації та водного господарства надати пропозиції
щодо організації та проведення інвентаризації водних об’єктів на території
області.
Термін виконання: до 01
травня 2011 року
7. Голові Вовчанської районної державної адміністрації
сумісно з головою Старосалтівської селищної ради вжити заходів щодо усунення
недоліків виявлених під час перевірки КП «Старосалтівська аварійно-рятувальна
водолазна служба» 22 лютого 2011 року.
Термін виконання: до
30березня 2011 року
8. Голові Борівської районної державної адміністрації сумісно
з головою Борівської селищної ради вжити заходи із забезпечення готовністі КП «Борівська рятувально - водолазна станція»
до реагування на надзвичайні ситуації під час пропуску льодоходу і весняної повені.
Термін виконання: до
30березня 2011 року
9. Головам
Близнюківської, Валківської, Зміївської, Зачепилівської, Харківської,
Чугуївської районних державних адміністрації вжити відповідно до чинного
законодавства, заходи до орендарів водних об’єктів щодо проведення ремонтних
робіт на гідроспорудах, які знаходяться у незадовільному стані.
Термін виконання: до
30березня 2011 року
10. Голові Первомайської районної
державної адміністрації на виконання рішень господарського суду м.Києва від
14.06.10р. №6/299-42/20-09 та від 03.09.10р. №6/410-54/15-09 звільнити охоронну
зону ПЛ-110 кВ ” Первомайськ - МДКС” шляхом ліквідування водоймищ в яких знаходяться опори №
105, 106, 164, 165, розташованих за адресою: Харківська обл., Первомайський
р-н, с.Кашпурівка та с.Мар’ївка.
Термін виконання: травень
2011 року.
11. Керівництву КП
ВТП “Вода” (Печенізьке водосховище), Слав’янського РУ ГПП ”Укрпромводчермет” (Червонооскільське
водосховище) забезпечити контроль щодо оптимального режиму роботи гребель
відповідно до узгоджених графіків водообміну.
Термін виконання: з 11 березня по 1 травня 2011 року.
12. Контроль за виконанням протокольних
рішень з першого питання покласти на
першого заступника голови обласної державної адміністрації Бабаєва В.М.
ІІ. Затвердження переліку споживачів, на яких
поширюється обмеження електропостачання до рівня екологічної броні.
(Хорунжого В.А.)
Заслухавши інформацію заступника начальника Управління
паливно-енергетичного комплексу Хорунжого В.А. Комісія відзначає, що на
виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2003 року № 2052
обласною державною адміністрацією 23 січня 2004 року був затверджений Перелік
споживачів та їх обладнання, для якого має бути встановлена екологічна броня
електропостачання споживача (далі – Перелік)
Подальше обстеження, яке проводилось інспекцією
Держенергонагляду у Харківській області спільно з персоналом АК «Харківобленерго» показало, що більшість
споживачів електричної енергії, внесених до Переліку, не відповідають вимогам
Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки», у них відсутні
струмоприймачі екологічної броні, а також ці об’єкти не внесені до державного
реєстру у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002
року № 956. Як результат цього – складено 174 акти про відмову від складання
Акту екологічної броні, аварійної та технологічної броні електроспоживання, а
по 43 споживачам затверджено екологічну броню на «нульовому» рівні.
В березні 2009 року за результатами наради у Мінпаливенерго з питань оплати за
спожиту електричну енергію підприємствами та організаціями було видане протокольне
доручення щодо перегляду Переліку екологічної броні.
В березні 2010 року був
переглянутий та затверджений Перелік екологічної броні (143 споживача).
Додатково заяв на визначення екологічної броні на даний час не надходило.
Враховуючи
вищезазначене,
Комісія
вирішила:
1. Подовжити дію переліку споживачів, на яких
поширюється обмеження електропостачання до рівня екологічної броні затвердженого
у березні 2010 року.
2. Управлінню паливно-енергетичного комплексу подовжити
роботу з споживачами електроенергії та підготувати пропозиції щодо внесення
змін до переліку.
Термін
виконання: грудень
2011 року.
3. Головному управлінню житлово-комунального господарства та розвитку
інфраструктури сумісно з КП ВТП «Вода», райдержадміністраціями підготувати,
узгодити перелік споживачів на яких поширюється обмеження постачання питної
води до рівня екологічної броні та надати на затвердження до обласної КТЕБ та
НС.
Термін
виконання: липень
2011 року.
4. Контроль за виконанням протокольних рішень з
другого питання покласти на першого
заступника голови обласної державної адміністрації Бабаєва В.М.
ІІІ. Заходи щодо захисту населення і
територій області від
зсувонебезпечних процесів.
(Гриви
Р.С., Демченка В.В., Мінаєвої Г.М., Лобойченка В.В.)
Заслухавши інформацію начальника Головного
управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Гриви
Р.С., міського голови м. Куп’янськ Демченка В.В., міського голови м. Чугуїв Мінаєвої Г.М., голови
Чугуївської районної державної адміністрації Лобойченка В. В. Комісія відзначає, що на території області
виявлено більше 1100 зсувних ділянок.
За проведеними обстеженнями зсувних і
зсувонебезпечних територій Харківської області розроблені заходи з
подальшої експлуатації всіх обстежених ділянок. Виконана паспортизація
технічних умов з експлуатації схилів, яка дала змогу виділити окремі ділянки
для першочергових заходів по захисту від зсувів.
На теперішній час на території Харківської
області зафіксовано та
обстежено 66 зсувонебезпечних
ділянок, в тому числі:
І категорія ризику ("незначний ризик") – 8 ділянок;
ІІ категорія ризику ("істотний ризик") – 29 ділянок;
ІІІ категорія ризику ("екстремальна ситуація") – 29 ділянок
Розвиток зсувних процесів у м. Куп’янську не
припиняється, виникли 12 ділянок, загальною площею понад 30 га.
На замовлення Куп’янської міської ради за
рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища
(510 тис.грн.) у 2009 році було виготовлено проект «Інженерно-вишукувальні
роботи та розробка проекту протизсувних робіт в м.Куп`янську Харківської
області», кошторисна вартість робіт складає 10 млн.грн.
В м. Чугуєві у зоні ризику знаходиться 82 житлових
будинки, 4 адміністративних будівлі, мережі життєзабезпечення, історичні
пам`ятники архітектури.
У відповідності до розробленої Інститутом
«УкрНДІІНТВ» проектно-кошторисної документації передбачено
виконати: дренаж підземних вод, терасирування схилу і перерозподіл ґрунтових
мас на схилі з метою забезпечення його стійкості, спорудження протиерозійного
захисту від розмиву схилу водами р. С.
Донець. Загальна вартість інженерного захисту території від зсувних процесів
складає 12,6 млн. грн.
Через обмеженість коштів в обласному бюджеті на розроблення
регіональної «Комплексної цільової програми захисту населення і території
області від зсувів з визначенням фінансування», на сьогоднішній день кошти не
передбачено.
Враховуючи важливість вищезазначеного питання, до
Мінжитлокомунгоспу України Головним управлінням ЖКГ та розвитку інфраструктури
було надано пропозиції першочергових заходів по Харківській області, які
пропонуються для включення до проекту «Загальнодержавної програми укріплення
берегів поверхневих водних об’єктів і узбережжя морів та їх інженерного захисту
в містах і селищах України», а саме:
- виконання будівельно-укріпних робіт з ліквідації зсувних процесів та
збереження природного середовища по правому берегу р. Сіверський Донець в
м. Чугуєві;
- проведення науково-вишукувальних робіт, попереджувальних робіт та
робіт з упередження виникнення зсувних процесів на території міста Куп’янська;
- проведення робіт з укріплення зсувонебезпечних ділянок вздовж русла р. Куп’янськ та р. Оскіл
(після проведення вишукувальних робіт) в м. Куп’янськ;
- укріплення берегової зони р. Сіверський Донець у м. Ізюмі;
- р. Сіверський Донець, Чугуївський район смт Кочеток, вул. Донецька,
Храм Ікони Володимирської Божої Матері, гребля ВУВГ «Донець»;
- р. Тетленка, Чугуївський район, смт Кочеток, вул. Зелена, Жовтнева,
Першотравнева.
На теперішній час розроблено проект Закону України
«Про затвердження Загальнодержавної цільової екологічної програми укріплення
берегів поверхневих водних об’єктів та їх інженерного захисту на період до 2015
року», який знаходиться на розгляді у відповідних міністерств.
Паспортом зазначеної Програми починаючи з 2012 року
передбачено і визначено прогнозні обсяги та джерела фінансування.
Рішенням Комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 6 жовтня 2010 року
протокол № 20 до розділу ІІІ, щодо проведення заходів із запобігання зсувних
процесів було визначено:
- Куп’янській міській раді, Головному управлінню
ЖКГ та розвитку інфраструктури підготувати пакет документів на виділення коштів
із резервного фонду державного бюджету на запобігання НС у 2011 році.
Але на
даний час рішення комісії залишається невиконаним.
Враховуючи вищезазначене,
Комісія
вирішила:
1. Голові Чугуївської районної державної адміністрації:
1.1. Розробити Програму захисту населення і територій від зсувів.
Термін
виконання: жовтень
2011 року.
1.2. Організувати постійний моніторинг за
зсувонебезпечними ділянками.
Термін виконання: постійно.
1.3. Організувати розробку та затвердження проектно-кошторисної
документації на проведення запобіжних робіт на зсувонебезпечних ділянках.
1.4. Підготувати та надати до Головного житлово-комунального
господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації відповідний
бюджетний запит щодо фінансування робіт із державного бюджету відповідно до Комплексної
програми протизсувних заходів на 2005 – 2014 роки.
Термін
виконання: серпень
2011 року.
Рекомендувати міським головам
м.Чугуїв та м. Куп’янськ провести аналогічні заходи.
2. Рекомендувати міському голові м. Куп’янськ, Головному управлінню ЖКГ
та розвитку інфраструктури облдержадміністрації підготувати пакет документів на
виділення коштів із резервного фонду державного бюджету на запобігання
надзвичайної ситуації.
Термін
виконання: травень
2011 року.
3. Міському голові м. Куп’янськ поінформувати голову обласної комісії з
питань ТЕБ та НС про причини невиконання рішення обласної комісії з питань ТЕБ
та НС (протокол №20 від 06.10.10).
Термін
виконання: 25
березня 2011 року.
4. Контроль за виконанням протокольних рішень з
третього питання покласти на першого
заступника голови обласної державної адміністрації Бабаєва В.М.
ІV. Про створення та функціонування підрозділів
місцевої пожежної охорони. Стан пожежної безпеки у житловому секторі.
(Щітова В.Є., Одарюка П.В.)
Заслухавши інформацію заступника начальника Головного
управління з питань надзвичайних ситуацій Щітова В.Є. та начальника Головного управління МНС
України в Харківській області Одарюка
П. В. Комісія відзначає, що важливим завданням діяльності місцевих органів
виконавчої влади є забезпечення запобігання виникнення пожеж та їх своєчасна
ліквідація в сільській місцевості. Аналіз функціонування підрозділів місцевої
пожежної охорони (далі МПО) показав, що рівень захищеності сільських населених
від пожеж напряму залежить від рівня забезпечення пожежних підрозділів, кваліфікації персоналу та їх чисельної
кількості.
За останні роки зберігається тенденція скорочення підрозділів МПО. Відповідно до розпоряджень голови обласної
державної адміністрації 2003 року - №
245 та 2004 року - № 338 в області було
передбачено створення 56 підрозділів
МПО, з яких було створено – 31. Зараз
в районах області функціонує – 19 підрозділів,
із-за недофінансування припинили функціонування – 7, передано до територіальних підрозділів МНС України – 5, За результатамизасідання обласної колегії, де було розглянуто питання
функціонування місцевої пожежної охорони, затверджено розпорядження голови
облдержадміністрації № 389 від 16 липня
2010 року “Про затвердження заходів щодо відновлення функціонування підрозділів
МПО”. За час дії останнього розпорядження відновлено функціонування одного
підрозділу МПО в селищі Аркадіївка, Шевченківського району.
Відповідно до розпорядження не відновлено роботу
підрозділів МПО у Великобурлуцькому (1),
Валківському (2), Барвінківському (4)
районах. В січні 2011 році припинено роботу підрозділу МПО у сел.
Рогань Харківського району.
Відповідно до «Регіональної цільової Програми розвитку
цивільного захисту (цивільної оборони) Харківської області на 2011-2013 роки»,
передбачено закупівлю за рахунок обласного бюджету 11 од. пожежної техніки. У 2010 році фінансування МПО склало 4,3 млн. грн. що становить 19 % від
необхідної суми (загальна потреба області на МПО близько 22,4 млн. гр.). Станом
на 01.03.2011 року на фінансування підрозділів МПО виділено 2 млн 617 тис. грн.
На
сьогодні викликає занепокоєння виконання правил пожежної безпеки в житловому секторі.
Незважаючи на те що пожежним наглядом проводяться профілактичні заходи,
спрямовані на попередження пожеж та загибелі людей у 2010 році в житловому
фонді виникло 3872 пожежі (80,7% від
загальної кількості). При цьому в державному і відомчому житлі - 1291 пожежа,
приватному житловому секторі 2581. Основні причини пожеж - необережне
поводження з вогнем - 80,3%, або 3109 випадків від загальної кількості,
несправності в електрообладнанні - 10,6%, або 410 випадків від загальної
кількості, несправності опалювальних приладів та порушення правил їх
експлуатації - 5,2%, або 203 випадки. На пожежах у 2011 році в житловому фонді,
вже загибла 51 особа.
Потребує вирішення
питання забезпечення пожежної безпеки в будинках підвищеної поверховості, а їх
на території м. Харкова та області налічується 658 з яких системи протипожежного захисту не працюють в більш ніж
в 50% будівель.
Враховуючи
вищезазначене,
Комісія
вирішила:
1. Головам Близнюківської, Богодухівської, Борівської, Дворічанської,
Зачепилівської, Зміївської, Золочівської, Ізюмської, Коломакської,
Краснокутської, Куп'янської, Нововодолазької, Печенізької районних
державних адміністрацій невідкладно вжити заходів щодо виконання розпорядження голови
обласної державної адміністрації № 389 від 16 липня 2010 року “Про затвердження заходів щодо відновлення
функціонування підрозділів МПО”. Графіки створення підрозділів надати до
Головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації
Термін виконання: до 21 березня 2011 року.
2. ГоловамВеликобурлуцької, Валківської, Барвінківської,
Харківської районних державних адміністрацій вжити заходів щодо відновлення
функціонування підрозділів місцевої
пожежної охорони, які припинили роботу. Інформацію надати Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій
облдержадміністрації Термін виконання: до 30 квітня 2011 року.
3. Голові Харківської районної державної адміністрації
сумісно із головою Роганської селищної ради вжити заходів щодо відновлення функціонування підрозділу місцевої пожежної охорони ( смт.
Рогань), який припинив роботу у грудні 2010 року. Інформацію надати Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій
облдержадміністрації.
Термін виконання: до
30 квітня 2011 року.
4. Головам районних державних адміністрацій:
4.1. Розглянути питання по внесенню змін до місцевих бюджетів за
підсумками роботи у першому кварталі 2011 року щодо фінансування на створення
та відновлення роботи підрозділів місцевої пожежної охорони.
Термін виконання: до 10 квітня 2011 року
4.2. Провести цільові наради з головами селищних та сільських рад, підприємцями щодо надання трансферів та
фінансової допомоги на функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони, та
об’єднаних пожежних команд із залученням їх на гасіння пожеж у населених
пунктах.
Термін виконання: до 30 квітня 2011 року
4.3. Відпрацювати з керівниками сільськогосподарських підприємств питання
щодо можливості створення об’єднаних пожежних команд котрі функціонують в
сільськогосподарських підприємствах районів, а також порядок залучення діючих
команд на гасіння пожеж у населених пунктах.
Термін виконання: до 30
квітня 2011 року
4.3. Організувати направлення на навчання особового складу підрозділів
місцевої пожежної охорони до Навчально - методичного центру цивільного захисту
та безпеки життєдіяльності в Харківській області.
Термін виконання: до 01 грудня 2011 року
4.4. Організувати проведення соціальної реклами в частині пропаганди заходів
пожежної безпеки, виготовлення табличок з довгостроковими написами для
розміщення в під'їздах і ліфтових холах, виготовлення тематичних панно,
пам'яток.
Термін виконання: постійно.
5. Головному управлінню МНС України в Харківській області:
5.1. Надавати організаційну, методичну, практичну допомогу місцевим
органам виконавчої влади, органам місцевого в організації та підготовки до
роботи підрозділів МПО.
Термін виконання: постійно
5.2. Розглянути питання щодо можливостей
передачі позаштатної пожежної техніки та пожежного обладнання органам місцевого
самоврядування, для діючих та створених підрозділів місцевої пожежної охорони.
Термін виконання: до 06 червня 2011 року
5.3.Забезпечити у встановленому порядку підготовку працівників
підрозділів місцевої пожежної охорони на базі Навчально - методичного центру
цивільного захисту та безпеки життєдіяльності в Харківській області відповідно
до наданих заявок.
Термін виконання: постійно
6. Головному управлінню з питань НС облдержадміністрації підготувати
звернення обласної Комісії з питань ТЕБ та НС до голови обласної державної адміністрації
щодо фінансування заходів пожежної безпеки сільських населених пунктів
відповідно до «Регіональної цільової Програми розвитку цивільного захисту (цивільної
оборони) Харківської області на 2011-2013 роки», в якій передбачено закупівлю за рахунок обласного
бюджету 11 од. пожежної техніки.
Термін виконання: до 28 березня 2011 року.
7. Головному управлінню
житлово-комунального господарства та
розвитку інфраструктури вийти з
пропозицією до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства України щодо передбачення в державному бюджеті субвенції на проведення
відновлювальних робіт систем протипожежного захисту житлових будинків високої
поверховості.
Термін виконання: 30 березня 2011 року
8. Контроль за виконанням протокольних рішень з четвертого
питання покласти на першого заступника
голови обласної державної адміністрації Бабаєва В.М.
V. Про стан безпеки систем газопостачання у Харківському
регіоні та попередження нещасних випадків, пов’язаних з використанням газу
в побуті.
(Хорунжого В.А.)
Заслухавши інформацію заступника начальника Управління
паливно-енергетичного комплексу Хорунжого В.А. Комісія відзначає, що за останні
роки намітилась тенденція щодо
збільшення кількості нещасних випадків у сфері використання газу в побуті.
Основними причинами нещасних випадків є:
- незадовільний стан вентиляційних і димових каналів – с початку
поточного року по місту та області вже виявлено 85 несправних димових та
вентиляційних каналів;
- самовільне встановлення газового обладнання та втручання в його
роботу – 83 факти;
- несправність автоматики безпеки – 310 фактів порушень.
На сьогодні існує проблема використання застарілого
побутового газового обладнання та обладнання з вичерпаним терміном
експлуатації.
Так, у ВАТ «Харківміськгаз» та ВАТ «Харківгаз»
знаходиться на обслуговуванні більше 900 тис. квартир та будинків, в яких встановлено
більше ніж півтора міліонна (1,6 млн.) одиниць газового устаткування, із яких
майже 900 тисяч одиниць з відпрацьованим терміном служби.
З початку 2011р. працівниками ВАТ “Харківгаз” та ВАТ
“Харківміськгаз” всього виявлено понад 1,3
тис. порушень, складені акти, абонентам надані приписи.
На
території області організована інформаційна робота з населенням щодо
користування газовими приладами та обладнанням.
Враховуючи
вищезазначене,
Комісія
вирішила:
1.Управлінню паливно-енергетичного комплексу
облдержадміністрації здійснювати моніторинг у Харківському регіоністану безпеки газопостачання та
використанні газу в побуті.
Термін виконання : постійно
2.Головному управлінню житлово-комунального
господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації посилити контроль
за проведенням роботи власниками житлового фонду по забезпеченню утримання
внутрішньобудинкових газових мереж, димових і вентиляційних каналів тощо у
належному технічному стані.
Термін виконання : постійно
3. ВАТ «Харківгаз» та ВАТ «Харківміськгаз»забезпечити безперебійне та
безаварійне газопостачання споживачів всіх категорій, у тому числі шляхом
виявлення та попередження аварійних ситуацій.
Термін
виконання : постійно
4. ВАТ «Харківгаз» та ВАТ
«Харківміськгаз» разом із власниками
житлового фонду, районним державним адміністраціям, органами місцевого
самоврядування подовжити роботу по інформуванню
та навчанню населення області правилам безпечної експлуатації газового
обладнання та відповідного устаткування.
Термін виконання : постійно
5. Головам районних державних адміністрацій
разом із органами місцевого самоврядування в межах своєї компетенції сприяти
підприємствам з газопостачання та власникам житлового фонду щодо своєчасного та
належного технічного обслуговування житлового фонду, зовнішніх та
внутрішньобудинкових систем газопостачання.
Термін
виконання : постійно
6. Контроль за виконанням протокольних рішень з
пятого питання покласти на першого
заступника голови обласної державної адміністрації Бабаєва В.М.
Інформацію щодо виконання протокольних рішень надавати у встановлені
терміни до секретаріату обласної комісії з питань техногенно-екологічної
безпеки та надзвичайних ситуацій.
Інформацію
з терміном виконання “постійно”, “протягом року”, а також, де не вказано
термін надавати до 25 числа щоквартально
протягом 2011 року.
Голова обласної Комісії В. Бабаєв
Відповідальний секретар
обласної Комісії О. Ряполов