Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу № 6 спільного засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно – господарського активу області від 18 жовтня 2010 року "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях області за 9 місяців 2010 року".

Розглянувши питання щодо стану фінансово-бюджетної дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях області за 9 місяців 2010 року, колегія відмічає, що основні зусилля обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, місцевих органів виконавчої влади у поточному році спрямовувались на забезпечення стабільної роботи економіки області, мобілізації доходів до всіх рівнів бюджетів, виконання взятих на себе зобов’язань, насамперед соціального характеру − своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, проплату за енергоносії, виплати допомог сім’ям з дітьми та видатки, пов’язані зі забезпеченням життєдіяльності підприємств та установ, що надають соціальні послуги.
Однак мають місце непоодинокі факти неефективного використання державного та комунального майна, що призводить до недоотримання фінансових ресурсів як підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, так і бюджетами всіх рівнів, а також чисельні порушення фінансово-бюджетної дисципліни.
З метою ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів, неухильного дотримання вимог бюджетного законодавства, колегія обласної державної адміністрації та збори адміністративно-господарського активу області вирішили:

1. Інформацію щодо стану фінансово-бюджетної дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях області за 9 місяців 2010 року взяти до відома.

2. Звернути увагу розпорядників бюджетних коштів на незадовільний стан управління бюджетними коштами та вжити невідкладні заходи щодо покращення фінансово-бюджетної дисципліни.

3. Розпорядникам коштів державного та місцевих бюджетів забезпечити неухильне дотримання:
3.1. Вимог закону щодо проведення у повному обсязі розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг;
3.2. Вимог закону щодо спрямування понадпланових власних надходжень, у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв, а коли така заборгованість відсутня, то 50 % − на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень, 50 % − на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою;
3.3. При укладанні угод, договорів, контрактів здійснювати контроль в частині обов’язкового застосування передбачених законом штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання зобов’язань, які виконуватимуться за бюджетні кошти.

4. Головам районних державних адміністрацій:
4.1. Посилити роботу по наповненню доходної частини місцевих бюджетів;
4.2. Забезпечити фінансування захищених статей бюджету;
4.3. Провести аналіз тенденцій щодо наповнення доходної частини місцевих бюджетів та проаналізувати можливості забезпечення додаткових надходжень до бюджету, звернувши особливу увагу на надходження податку з доходів фізичних осіб та плати за земельні ділянки державної власності;
4.4. Активізувати роботу з керівниками підприємств, установ та організацій щодо недопущення випадків виплати заробітної плати нижче середньогалузевого рівня;
4.5. Провести ретельний аналіз рішень органів місцевого самоврядування в частині доцільності та правомірності встановлення пільг із сплати податків і зборів до місцевого бюджету та вжити можливих заходів щодо недопущення необґрунтованого їх надання;
4.6. Інформувати обласну державну адміністрацію через Контрольно-ревізійне управління в Харківській області про проведену роботу
до 8 листопада 2010 року.
Рекомендувати міським головам міст обласного значення вжити аналогічні заходи.

5. Головам районних державних адміністрацій, начальнику Головного фінансового управління Харківської обласної державної адміністрації Овсяннікову С.І. разом з відповідними структурними підрозділами обласної державної адміністрації:
5.1. Забезпечити виконання вимог закону в частині фінансування у повному обсязі заробітної плати з врахуванням її підвищення і оплати енергоносіїв;
5.2. Переглянути показники видаткової частини бюджетів з метою обмеження непершочергових, капітальних та інших видатків, які можливо скоротити і спрямувати на заробітну плату та оплату енергоносіїв, а також забезпечити спрямування вільних залишків коштів місцевих бюджетів та перевиконання доходної частини, в першу чергу, на заробітну плату та енергоносії;
5.3. Проаналізувати мережу бюджетних установ, їх штати, внести пропозиції по їх оптимізації;
5.4. Посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, не допускати зростання дебіторської та кредиторської заборгованості в місцевих бюджетах області;
5.5. Інформувати обласну державну адміністрацію через Контрольно-ревізійне управління в Харківській області про проведену роботу
до 8 листопада 2010 року.
Рекомендувати міським головам міст обласного значення вжити аналогічні заходи.

6. Запропонувати Головному управлінню юстиції у Харківській області (Мохончук С.М.):
6.1. Проаналізувати роботу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Харківській області щодо повноти виконання повноважень та дотримання законодавства при розпорядженні конфіскованим майном, здійснення контролю за реалізацією майна, що призводить до втрат державних коштів;
6.2. Забезпечити виконання державною виконавчою службою передбачених законом повноважень щодо неупередженого, своєчасного та повного вчинення виконавчих дій при виконанні рішень суду про конфіскацію майна, вилученого митними органами, та своєчасне перерахування до Державного бюджету України коштів від реалізації конфіскованого майна;
6.3. Інформувати обласну державну адміністрацію через Контрольно-ревізійне управління в Харківській області про проведену роботу
до 8 листопада 2010 року.

7. Запропонувати Харківській обласній митниці (Іванов С.В.) вжити ефективних заходів щодо передачі відповідним підрозділам державної виконавчої служби майна, конфіскованого у встановленому законом порядку, та яке має обмежений строк зберігання, про що інформувати обласну державну адміністрацію через Контрольно-ревізійне управління в Харківській області до 8 листопада 2010 року.

8. Запропонувати Головному управлінню Державного казначейства України у Харківській області (Єремейчук Р.А.), Контрольно-ревізійному управлінню в Харківській області (Козіна А.А.), Державній податковій адміністрації у Харківській області (Денисюк С.Ф.) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням державного, комунального майна та коштів.

9. Запропонувати прокуратурі Харківської області (Тюрін Г.Є.), Управлінню Служби безпеки України в Харківській області (Полковниченко О.М.) та Головному управлінню Міністерства внутрішніх справ України в Харківській області (Мартинов М.Д.) забезпечити ефективну взаємодію правоохоронних органів з органами державного фінансового контролю, вживати передбачених законом заходів за фактами перешкоджання законним діям посадових осіб контролюючих органів.

10. Контрольно-ревізійному управлінню в Харківській області (Козіна А.А.) підготувати проект розпорядження голови обласної державної адміністрації із зазначеного питання.


Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії М.М. ДОБКІН