Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 12 СПІЛЬНОГО ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ТА ЗБОРІВ АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКОГО АКТИВУ ОБЛАСТІ від 22 грудня 2011 року "

       Проаналізувавши та обговоривши стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях, колегія обласної державної адміністрації та збори адміністративно-господарського активу області відмічають, що місцевими державними адміністраціями проводиться цілеспрямована робота щодо реалізації завдань у сфері державної кадрової політики, визначених актами і дорученнями Президента України, удосконалення кадрової політики, спрямованої на забезпечення державної служби кваліфікованими кадрами. Значна увага приділяється процесу добору, планування та професійного розвитку персоналу, посиленню дієвості кадрового резерву.
      Робота з кадрами проводиться згідно з Комплексним планом роботи з кадрами на 2011 рік, затвердженим розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 20 грудня 2010 року № 709.
      Прийом на державну службу в обласну державну адміністрацію та районні державні адміністрації здійснюється відповідно до Закону України «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів.
     У цьому році розроблено та затверджено новий Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців апарату обласної державної адміністрації, керівників та заступників керівників Головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації.
     Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від
22 червня 2011 року № 341 затверджено новий порядок призначення на посаду та звільнення з посади перших заступників, заступників голів і керівників апаратів районних державних адміністрацій.
      Станом на 1 жовтня 2011 року в обласній та районних державних адміністраціях на посадах працює 3206 осіб, з них мають вищу освіту 99,8% (3200 осіб), у тому числі: повну вищу – 88,8 % (2846 осіб), неповну вищу – 5,4% (173 особи), базову вищу – 5,6% (181 особа). Серед працюючих один доктор наук, 28 кандидатів наук. Кількість державних службовців віком до 30 років складає 855 осіб (26,5%).
      Протягом поточного року відбулися зміни голів Близнюківської, Кегичівської, Коломацької та Первомайської районних державних адміністрацій та начальників Головного управління зовнішньоекономічних зв’язків та міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації і управління капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації, призначено начальника новоствореного управління з питань доступу до публічної інформації Харківської обласної державної адміністрації.
    З метою набуття державними службовцями знань та умінь, необхідних для ефективного виконання завдань і функцій держави, постійна увага приділяється навчанню державних службовців.
    Обласною та районними державними адміністраціями здійснені відповідні заходи щодо направлення державних службовців у 2011 році на навчання до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (ХарРІ НАДУ), за результатами яких вступило до Академії 146 осіб.
    У 2011 році закінчили ХарРІ НАДУ 170 осіб з Харківської області.
86 осіб – за державним замовленням, а саме за договорами-направленнями та рекомендаціями обласної та районних державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування, 84 особи навчалися за контрактом.
    Станом на 1 листопада 2011 року в обласній державній адміністрації працюють 105 магістрів державного управління та 91 магістр державної служби, у районних державних адміністраціях – відповідно 75 та 208. Загалом в органах виконавчої влади області працюють 478 осіб, які мають кваліфікацію магістра державного управління або магістра державної служби, що становить 14,8% від усіх працюючих на державній службі.
    Одним із провідних видів навчання державних службовців, який супроводжує їх професійну діяльність і сприяє професіоналізації державної служби, є підвищення кваліфікації.
      Протягом 11 місяців 2011 року підвищили кваліфікацію 1822 державних службовці, посадові особи місцевого самоврядування, їх кадровий резерв, керівники державних підприємств, установ і організацій.
     З метою реалізації інноваційного напряму системи підвищення кваліфікації персоналу органів державної влади в області проведено І та ІІ тури Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець». З метою організації проведення І туру щорічного конкурсу в області було створено 48 організаційних комітетів. Участь у І турі конкурсу брали 301 державний службовець. Переможцями І туру конкурсу визнано 69 учасників.
     Переможці II туру конкурсу брали участь у ІІІ заключному турі Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у місті Києві.
    Цього року запроваджено стажування керівників структурних підрозділів обласної і голів районних державних адміністрацій в Адміністрації Президента України і Секретаріаті Кабінету Міністрів України.

     Відповідно до Указу Президента України від 16 квітня 2010 року
№ 542 «Про деякі питання забезпечення здійснення повноважень місцевими державними адміністраціями» місцевими органами виконавчої влади проводиться робота щодо погодження обласною та районними державними адміністраціями призначень та звільнень керівників територіальних органів виконавчої влади, урядових органів у системі міністерств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади. У цьому році погоджено з обласною державною адміністрацією призначення 8 та звільнення 8 керівників територіальних органів виконавчої влади, урядових органів у системі міністерств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади.
     В обласній та районних державних адміністраціях приділяється значна увага питанням запобігання та протидії корупції, здійснюється постійний контроль за виконанням заходів щодо виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», указів Президента України, розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації.
     Відділом з питань запобігання та протидії корупції апарату обласної державної адміністрації здійснювалися заходи, спрямовані на проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо практичного застосування положень Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», який набрав чинності з 1 липня 2011 року.
     Протягом 2011 року працівниками апарату обласної державної адміністрації вивчалося питання організації роботи апаратів районних державних адміністраціях та структурних підрозділів обласної державної адміністрації.
     Перевірки структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апаратів районних державних адміністраціях показали, що ще мають місце окремі недоліки і проблеми в організації роботи, а саме: у плануванні роботи з кадрами, у здійсненні контролю за виконанням рішень колегій з кадрових питань, у розробленні та затвердженні посадових інструкцій працівників, у дотриманні Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців. Не приділяється належна увага під час добору кандидатів до кадрового резерву, в окремих районних державних адміністраціях жоден із призначених у 2011 році не перебував у кадровому резерві.
     Гострим залишається питання працевлаштування випускників Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, які навчалися за денною формою навчання.
     За результатами перевірок виявлені суттєві недоліки в організації роботи та неналежний контроль за діяльністю з питань запобігання та протидії корупції в окремих районних державних адміністраціях та структурних підрозділах обласної державної адміністрації.
    З метою забезпечення реалізації завдань у сфері державної кадрової політики, визначених актами і дорученнями Президента України, колегія обласної державної адміністрації та збори адміністративно-господарського активу області вважають за необхідне:

1. Інформацію заступника керівника апарату обласної державної адміністрації Свєтличного В.В. про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях взяти до відома.

2. Направити до районних державних адміністрацій, Головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації довідку про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях.

3. Головам районних державних адміністрацій, начальникам Головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
3.1. Проаналізувати стан роботи з кадрами, організації навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу та за результатами проведеного аналізу вжити відповідних заходів.
3.2. Приділяти увагу вирішенню питань з формування складу державних службовців та дотримання вимог чинного законодавства про державну службу.
3.3. Забезпечити:
підготовку та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до потреб органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
ефективне застосування Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
координацію діяльності з органами місцевого самоврядування, створення ефективної системи протидії корупції в усіх сферах діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
створення атмосфери відкритості та інформованості громадськості про здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції;
взаємодію з об’єднаннями громадян і органами місцевого самоврядування у сфері формування та реалізації державної антикорупційної політики, підтримки антикорупційних заходів держави громадським суспільством.

4. Розглянути питання про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях:
головам районних державних адміністрацій – на засіданнях колегій;
начальникам Головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації – на апаратних нарадах.

5. Відділу кадрової роботи апарату обласної державної адміністрації (Шевцова С.О.) узагальнити інформацію про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях, та розглянути зазначене питання на засіданні регіональної ради по роботі з кадрами при обласній державній адміністрації.

 

Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії                                                                                           М.М. ДОБКІН