ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 10 СПІЛЬНОГО ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ТА ЗБОРІВ АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКОГО АКТИВУ ОБЛАСТІ від 26 жовтня 2011 року " Про хід виконання рішення спільного засідання колегії обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області від 26 серпня 2011 року «Підсумки збирання ранніх зернових культур в господарствах Харківської області та формування регіонального запасу продовольчого зерна»
Заслухавши та обговоривши доповідь заступника голови обласної державної адміністрації В.В. Алексейчука про хід виконання рішення спільного засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області від 26 серпня 2011 року «Підсумки збирання ранніх зернових культур в господарствах Харківської області та формування регіонального запасу продовольчого зерна» в частині розрахунків за оренду землі та майна, колегія Харківської обласної державної адміністрації та збори адміністративно-господарського активу області відмічають збільшення рівня розрахунків за оренду землі та майна суб’єктами сільськогосподарської діяльності.
Станом на 25 жовтня 2011 року загальна кількість орендодавців землі в сільськогосподарських підприємствах складає 190,8 тис. осіб.
Загальний розмір орендної плати за договором оренди складає 381,7 млн. грн.
Сума виплати орендної плати склала 341,1 млн. грн. або 89,4% від загального розміру орендної плати.
Найбільший показник розрахунків за оренду землі мають господарства таких районів: Близнюківський (98,9%), Красноградський та Первомайський (по 97,7%), Балаклійський (95,4%), Харківський (94,6%) райони.
Найменший показник розрахунків за оренду землі мають господарства таких районів: Зміївський (78,8%), Вовчанський (80,0%), Шевченківський (80,2%), Краснокутський (81,5%), Печенізький (82,0%) райони.
Станом на 25 жовтня 2011 року загальна кількість осіб, які мають право на майновий пай, становить 59,1 тис. чоловік.
Загальний розмір орендної плати за майно склав 723,1 тис. грн.
Фактично виплачено орендної плати за майно в розмірі 671,0 тис. грн., що складає 92,8% від загальної суми орендної плати за договорами.
Повністю розрахувалися за оренду майна господарства Валківського, Вовчанського, Дергачівського, Ізюмського, Красноградського, Куп’янського, Лозівського та Нововодолазького районів.
Найменший показник розрахунків за оренду майна мають господарства Шевченківського району, де відсоток виплати орендної плати склав лише 65%.
З метою забезпечення виплати в повному обсязі орендної плати за майно та землю колегія Харківської обласної державної адміністрації та збори адміністративно-господарського активу області вирішили:
1. Доповідь заступника голови обласної державної адміністрації Алексейчука В.В. «Про хід виконання рішення спільного засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області від 26 серпня 2011 року «Підсумки збирання ранніх зернових культур в господарствах Харківської області та формування регіонального запасу продовольчого зерна» в частині розрахунків за оренду землі та майна взяти до відома.
2. Визнати недостатньою роботу з питань проведення розрахунків
за оренду майна: Шевченківської районної державної адміністрації (Лахно В.В.);
за оренду землі: Зміївської (Мураєв Є.В.), Вовчанської (Панов В.В.), Шевченківської (Лахно В.В.), Краснокутської (Ечкенко В.М.), Печенізької (Гусаров О.С.) районних державних адміністрацій.
3. Головам районних державних адміністрацій:
3.1. Вжити заходів щодо проведення повних розрахунків за договорами оренди земельних та майнових паїв до 1 листопада 2011 року суб’єктами сільськогосподарської діяльності.
3.2. Здійснювати контроль за станом розрахунків суб’єктів сільськогосподарської діяльності за оренду землі та майна.
4. Головному управлінню агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації (Кулик О.Г.) здійснювати постійний контроль за станом розрахунків за оренду земельних та майнових паїв.
Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії М.М. ДОБКІН