Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу №8 спільного засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно – господарського активу області від 26 серпня 2011 року "Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях"

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 8
СПІЛЬНОГО ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ТА ЗБОРІВ АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКОГО
АКТИВУ ОБЛАСТІ
від 26 серпня 2011 року

5. Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях

Розглянувши питання «Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях», спільне засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області відзначає, що обласна державна адміністрація, районні державні адміністрації продовжують роботу щодо безумовного виконання вимог Указу Президента України від 26.05.2005 №1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України», доручення Президента України В.Ф. Януковича від 14.05.2010 № 1-1/919, доручення Прем'єр - міністра України М.Я. Азарова від 19.05.2010 № 27554/2/1-10 та інших документів, регламентуючих цей напрям роботи.
Кожною районною державною адміністрацією протягом першого півріччя 2011 року було взято на контроль у середньому 500 документів, серед яких 4,86% складають розпорядження голови обласної державної адміністрації, 7,49% - доручення голови обласної державної адміністрації 10,83% - власні рішення, 14,58% - документи інших структур. Листи та інші документи від структурних підрозділів та посадових осіб обласної державної адміністрації, за термінами виконання яких здійснювався контроль, складають 62,24% від загальної кількості контрольних документів. Серед контрольних документів, які надійшли до районних державних адміністрацій на виконання, понад 40% мали терміни виконання від 1 до 7 днів.
Проаналізувавши та обговоривши стан організації роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях, спільне засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області відзначає, що у 2011 році районними державними адміністраціями була проведена робота та реалізовані заходи щодо удосконалення організації контрольної функції.
Питання стану виконавської дисципліни регулярно розглядається на апаратних нарадах у голів районних державних адміністрацій. У Зміївській, Чугуївській Балаклійській, Вовчанській, Дергачівській, Дворічанській, Барвінківській районних державних адміністраціях вони визначені як пріоритетні.
У районних державних адміністраціях запроваджений щоквартальний моніторинг виконання контрольних документів органів влади вищого рівня. Окрема увага приділяється роботі з аналізу стану виконання актів і доручень Президента України. На виконання доручення голови обласної державної адміністрації від 21.03.2011 № 01-102/1972 щодо виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, районні державні адміністрації щомісяця здійснюють аналіз стану виконання актів і доручень Президента України. У Чугуївській, Вовчанській, Балаклійській, Барвінківській Дворічанській, Кегичівській, Зачепилівській, Печенізькій та інших районних державних адміністраціях видані відповідні доручення. Проводиться розширений аналіз стану виконання поставлених завдань. Але, як показала перевірка, в Харківській районній державній адміністрації зазначена робота проводиться не належним чином, інформація щодо виконання доручення голови обласної державної адміністрації від 21.03.2011 № 01-102/1972 відсутня.
У більшості з районних державних адміністрацій запроваджено щоквартальний розгляд питань стану виконавської дисципліни на засіданнях колегій районних державних адміністрацій.
З метою покращення стану виконавської дисципліни в Барвінківській, Дергачівській, Вовчанській, Лозівській районних державних адміністраціях щокварталу проводяться семінари, навчання з керівниками структурних підрозділів, представниками сільських та селищних рад з питань роботи з контрольними документами. У Вовчанській, Кегичівській районних державних адміністраціях проводяться «години власного контролю», де розглядаються окремі напрями виконання контрольних завдань.
З метою забезпечення належного рівня виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях застосовуються заходи дисциплінарного впливу до порушників виконавської дисципліни. З початку 2011 року за невиконання або несвоєчасне, неналежне виконання поставлених завдань звільнено 1 посадову особу у Дворічанській райдержадміністрації, оголошено догану 2 посадовцям у Вовчанській та Лозівській райдержадміністраціях, попереджені про персональну відповідальність 7 осіб в інших райдержадміністраціях.
Спільне засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області відзначає, що комплекс заходів, які здійснюються в районних державних адміністраціях, сприяє поступовому підвищенню її ефективності, якості виконання поставлених завдань.
На належному рівні здійснюється організація контрольної функції в Чугуївській, Балаклійській, Вовчанській, Дворічанській, Дергачівській, Барвінківській районних державних адміністраціях. У порівнянні з показниками минулого року стан організації контрольної функції значно покращився у Кегичівській, Валківській, Печенізькій, Краснокутській, Великобурлуцькій районних державних адміністраціях.
В Ізюмській районній державній адміністрації враховані не всі рекомендації обласної державної адміністрації, надані за підсумками перевірки 2010 року. Не змогли утримати на належному рівні організацію роботи з контрольними документами в Харківській районній державній адміністрації, де значно послаблений контроль за станом виконання доручень голови обласної державної адміністрації.

Ураховуючи викладене, з метою покращення стану виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях колегія Харківської обласної державної адміністрації та збори адміністративно-господарського активу області вирішили:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. взяти до відома.

2. Головам районних державних адміністрацій:
2.1 Забезпечити своєчасне і повне виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, недопущення формального підходу до організації роботи з контрольними документами.
2.2. Продовжити практику застосування заходів адміністративного впливу до порушників виконавської дисципліни.
2.3. Забезпечити подальше удосконалення системи організації роботи з контрольними документами та підвищення рівня виконавської дисципліни.

3. Голові Харківської районної державної адміністрації Збукарю В.П., голові Ізюмської районної державної адміністрації Зубку М.А. вжити заходів щодо підвищення рівня організації роботи з контрольними документами та стану виконавської дисципліни в районних державних адміністраціях.

4. Відділу контролю апарату обласної державної адміністрації Тройно Т.І. підготувати проект розпорядження голови обласної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії                                          М.М. ДОБКІН