Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 2-c спільного засідання колегії обласної державної адміністрації та Харківської регіональної Ради від 25 липня 2012 року П. 9 "Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2012 року".

Розглянувши питання про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у І півріччі 2012 року, колегія обласної державної адміністрації та Харківська регіональна Рада відзначають, що протягом звітного періоду обласна державна адміністрація вживала належних заходів для виконання вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян.
За І півріччя 2012 року до обласної державної адміністрації надійшло 4031 звернення, що на 12 % менше ніж за аналогічний період 2011 року, у тому числі 1438 зверненьна особистому прийомі, 2593 зверненняпоштою.
Із розрахунку на 10 тисяч населення (середньообласний показник – 20) найбільше звернень надійшло від жителів Харківського (34), Печенізького (29), Валківського (27), Нововодолазького (26), Борівського (24), Близнюківського (23), Краснокутського (22), Зміївського та Куп’янського (по 21) районів області, а також міста Люботина (24).
У зверненнях порушено 4500 різноманітних питань (зменшення на 11,2 %).
За характером основних питань, що порушували громадяни, чимале місце займали питання комунального господарства (24,1 %), соціального захисту (21,7 %), охорони здоров’я (15,5 %), аграрної політики і земельних відносин (10,1 %), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (6,1 %), житлової політики (4,4 %).
На 21,3 % зросла кількість звернень громадян з питань комунального господарства.
Активізація інформаційно-роз’яснювальної роботи обумовила зменшення на 29 % кількості звернень з питань соціального захисту населення.
Рішенням Комісії з питань надання одноразової адресної грошової допомоги мешканцям Харківської області, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за звітний період надана матеріальна допомога 149 заявникам на загальну суму понад 945 тис. грн.
На рівні минулого року залишається кількість звернень громадян з питань аграрної політики та земельних відносин, забезпечення дотримання законності, охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян.
Зменшилася кількість звернень з питань транспорту і зв’язку.
Вдвічі зменшилася кількість листів з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.
Згідно з графіком, затвердженим головою обласної державної адміністрації, проведено 16 перевірок стану організації роботи апаратів районних державних адміністрацій щодо розгляду звернень громадян.
Згідно з показниками Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, робота із зверненнями громадян визнана такою, що відповідає вимогам, установленим законодавством, у Борівській, Вовчанській, Зміївській, Кегичівській, Чугуївській районних державних адміністраціях. Разом з тим мали місце факти недотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. У Дергачівській районній державній адміністрації зазначений напрям роботи потребує поліпшення.
Відповідно до затверджених графіків керівництвом обласної державної адміністрації здійснювався особистий прийом громадян, у тому числі в районах і містах області. За звітний період на особистому прийомі керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 636 звернень. Працівниками приймальні за цей же період прийнято 802 звернення.
На всі листи, телеграми, що надійшли до обласної державної адміністрації, звернення громадян, подані на особистому прийомі, вжито заходів, передбачених чинним законодавством України.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня     2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 вересня 2009 року № 509 «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації здійснювалося опрацювання відповідних звернень.
Протягом I півріччя 2012 року до обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 3332 звернення від громадян, які звернулися на урядову гарячу лінію, що у два рази більше проти відповідного періоду 2011 року. Збільшення кількості звернень спричинено масовими дзвінками жителів Балаклійського району (з питань підвищення тарифів на водопостачання), селища Ківшарівка Куп’янського району (щодо підвищення тарифу на послуги теплопостачання), смт Краснопавліка Лозівського району та м. Краснограда (з питань підвищення тарифів на водопостачання та водовідведення). Протягом півріччя надійшла численна кількість звернень від працівників ВУВГ «Донець» КПКГ «Харківкомуночиствод» з питання погашення заборгованості із заробітної плати, більшість яких на цей час вирішені позитивно.
З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, виявлення проблемних питань, пов’язаних із земельними відносинами, та їх оперативного вирішення в обласній державній адміністрації за номером 700-10-60 з 11.00 до 15.00 працювала телефонна «гаряча лінія» з питань забезпечення прав громадян на землю. Повідомлення також приймалися на електронну адресу zemlya@kharkivoda.gov.ua.
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в обласній державній адміністрації створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.
 
З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян колегія обласної державної адміністрації та Харківської регіональної Ради вирішила:
 
1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. взяти до відома.
 
2. Надіслати довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 року головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації для відповідного реагування та вжиття заходів щодо посилення контролю за роботою із зверненнями громадян.
 
3. Першому заступнику, заступникам голови обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
3.1. Посилити роз’яснювальну роботу серед населення районів області, у тому числі через засоби масової інформації, щодо повноважень органів державної влади, шляхів вирішення найбільш актуальних питань, що порушуються громадянами у зверненнях.
3.2. Забезпечити належну взаємодію органів виконавчої влади та органів місцевого  самоврядування з метою  оперативного і всебічного вирішення в межах повноважень питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі.
 
4. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
4.1. Забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.
4.2. Вжити додаткових заходів щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян, особливу увагу приділити організації систематичних зустрічей із населенням як безпосередньо на місцях, так і через засоби масової інформації шляхом проведення інтерактивного спілкування на телебаченні, радіо, прес-конференціях тощо.
4.3. Підвищити рівень аналітичної роботи з метою вчасного виявлення гострих проблем, що породжують звернення і потребують негайного вирішення.
 
 
Голова обласної державної
адміністрації,  голова колегії     
та Харківської регіональної Ради                                                                 М.М. ДОБКІН