Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 3 засідання колегії обласної державної адміністрації від 26 червня 2012 року "Про підготовку закладів культури і мистецтва до роботи в осінньо-зимовий період 2012 – 2013 років".

Проаналізувавши та обговоривши питання про підготовку закладів культури і мистецтва до роботи в осінньо-зимовий період 2012 – 2013 років, колегія відзначає, що вчасне виконання всіх запланованих заходів забезпечить стале функціонування закладів культури області.
З метою підготовки закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період 2012 – 2013 років передбачається провести 53 капітальних ремонти, 287 поточних ремонтів, відремонтувати 55 опалювальних систем, відновити роботу 6 недіючих опалювальних систем, завезти 954,5 тони вугілля.
Станом на 30.05.2012 залучено 5 млн. 373,8 тис. грн.: проведено 26 капітальних ремонтів, 94 поточних ремонти, відремонтовано 7 опалювальних систем, відновлено роботу 3-х опалювальних систем.
Найактивніше ведеться робота з підготовки закладів культури і мистецтва до роботи в осінньо-зимовий період 2012 – 2013 років у Великобурлуцькому, Дергачівському, Краснокутському районах, м. Лозова.
З метою забезпечення підготовки закладів культури і мистецтва до роботи в осінньо-зимовий період 2012 – 2013 років колегія Харківської обласної державної адміністрації вважає за необхідне:
 
1. Інформацію заступника голови обласної державної адміністрації
Савіна Є.Є. про підготовку закладів культури і мистецтва до роботи в осінньо-зимовий період 2012 – 2013 років узяти до відома.
 
2. Головам районних державних адміністрацій вжити заходи щодо організації проведення ремонтних робіт у приміщеннях закладів культури області, у тому числі введення в дію недіючих опалювальних систем, придбання вугілля до 10 жовтня  2012 року.
 
3. Управлінню культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації (Кузнєцов Д.П.) підготувати проект розпорядження голови обласної державної адміністрації з означеного питання.
 
 
Голова обласної державної
адміністрації,  голова колегії     
обласної державної адміністрації                                                                М.М. ДОБКІН