Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1 засідання колегії Харківської обласної державної адміністрації від 29 березня 2012 року «Про підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2011 році».

Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2011 році, колегія обласної державної адміністрації відмічає, що обласною та районними державними адміністраціями проводяться комплексні заходи, спрямовані на процес добору, професійного розвитку персоналу, вдосконаленню роботи з кадрами.

Питання кадрової роботи та дотримання вимог чинного законодавства щодо проходження державної служби розглядаються на спільних засіданнях колегії обласної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу області та всіх районних державних адміністрацій.

Станом на 01 січня 2012 року в обласній та районних державних адміністраціях працюють на посадах понад 3200 осіб, усі вони мають вищу освіту. Серед працюючих – один доктор наук, 34 кандидати наук,
180 магістрів державного управління, 291 магістр державної служби, 69 осіб навчаються в Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України,
46 – в магістратурі державної служби Харківського національного економічного університету. Кількість державних службовців віком до
30 років складає 26,5%.

На посадах голів районних державних адміністрацій працює 27 осіб. Серед них 89% (24 особи) становлять чоловіки, 11 % (3 особи) – жінки. Усі голови районних державних адміністрацій мають вищу освіту, 12 (44,4%) магістрів державного управління.

В апараті обласної державної адміністрації, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах обласної державної адміністрації, районних державних адміністраціях проведена щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань у 2011 році.

Щорічній оцінці підлягали 2304 державних службовці. Пройшли щорічну оцінку 2298 державних службовців. За підсумками щорічної оцінки, проведеної безпосередніми керівниками та керівниками вищого рівня, високу оцінку одержали 316 осіб, добру – 1930, задовільну – 50,  низьку – 2.

Важлива роль відводиться формуванню кадрового резерву для державної служби.

До кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій  зараховано 5307 осіб, жінки складають 71,6 % (3800 осіб), 1875 осіб віком до 30 років (35,3%), 164 магістри державного управління та 287  магістрів державної служби.

Постійна увага приділяється навчанню державних службовців.

Обласною та районними державними адміністраціями здійснені відповідні заходи щодо направлення державних службовців у 2012 році на навчання до  Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, за результатами яких рекомендовано для участі в конкурсному відборі 71 особу, у тому числі: на денну форму навчання – 12 осіб, на вечірньо-заочну  – 4, на заочну – 55 та заочно-дистанційну –  1.

У 2011 році у порівнянні з 2010 роком значно покращилася робота щодо направлення державних службовців на підвищення кваліфікації до Харківського регіонального інституту державного управління.

У 2011 році підвищили кваліфікацію 943 особи (план – 590) за обласною програмою та 696 осіб за регіональною програмою.

Протягом минулого року працівниками апарату обласної державної адміністрації вивчалося питання організації роботи апаратів  районних державних адміністраціях та  структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

За результатами вивчення слід зазначити, що ще має місце формальний підхід до планування роботи кадрових служб, плани роботи яких повторюються із кварталу в квартал, носять загальний характер, не передбачаються в них питання, внесені в комплексні плани роботи з кадрами на рік, відсутня аналітична робота.

В окремих районних державних адміністрація, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах обласної державної адміністрації мають місце недоліки у веденні кадрового діловодства, формуванні особових справ, веденні трудових книжок, заповненні декларацій про доходи державних службовців в окремих районних державних адміністраціях та управліннях.

Порушується Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджений  постановою  Кабінету Міністрів України  від 15 липня 2002 року № 169. Не приділяється належна увага добору кандидатів до кадрового резерву, в окремих районних державних адміністраціях жоден із призначених у 2011 році не перебував у кадровому резерві.

З метою вдосконалення роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади колегія обласної державної адміністрації вважає за необхідне:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В.  про  підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2011 році взяти до відома.

2. Направити до районних державних адміністрацій, головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації  довідку  про  підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2011 році. 

3. Головам районних державних адміністрацій, начальникам головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації:

3.1. Проаналізувати підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу у 2011 році та за результатами проведеного аналізу вжити відповідних заходів.

3.2. Зосередити особливу увагу на питаннях якісного формування і роботи з кадровим резервом, підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та осіб, зарахованих до кадрового резерву.                                                   

3.3. Проаналізувати стан підготовки державних службовців, осіб, які зараховані до кадрового резерву на керівні посади, з метою визначення потреб у навчанні кадрів та забезпечення якісного набору слухачів на навчання до Харківського регіонального інституту державного управління  Національної  академії державного управління при Президентові України.

3.4. Зосередити особливу увагу на питаннях організації роботи щодо дотримання вимог трудового законодавства, законодавства про державну службу та інших нормативних документів щодо прийняття та проходження державної служби.

4. Розглянути питання про підсумки роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу у 2011 році:

головам районних державних адміністрацій – на засіданнях колегій;

начальникам головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації – на апаратних нарадах.                                                                                                                                                                                      

5. Відділу кадрової роботи апарату обласної державної адміністрації (Шевцова С.О.):

5.1. Узагальнити інформацію про  стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах і організаціях та розглянути зазначене питання на засіданні регіональної ради по роботі з кадрами при обласній державній адміністрації.

5.2. Запровадити проведення стажування керівників структурних підрозділів з питань кадрової роботи апаратів районних державних адміністрацій та спеціалістів, відповідальних за роботу з кадрами, у відділі кадрової роботи апарату обласної державної адміністрації. 

5.3. Підготувати проект розпорядження голови обласної державної адміністрації з питань удосконалення організації роботи з кадрами, забезпечення дотримання законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади.                                                       

 

Голова Харківської обласної                                                                         М.М. ДОБКІН

державної адміністрації,

голова колегії