Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу № 6 засідання колегії обласної державної адміністрації від 21 листопада 2013 року "Про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях."

Проаналізувавши та обговоривши питання про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях, колегія обласної державної адміністрації відмічає, що місцевими державними адміністраціями особлива увага приділяється роботі щодо реалізації завдань у сфері державної кадрової політики, спрямованої на забезпечення державної служби кваліфікованими кадрами. Значна увага приділяється процесу добору, планування та професійного розвитку персоналу, посиленню дієвості кадрового резерву.
Робота з кадрами проводиться згідно з Комплексним планом роботи з кадрами на 2013 рік, затвердженим розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 24 грудня 2012 року № 634-к.
Прийом на державну службу в обласну державну адміністрацію та районні державні адміністрації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів.
Станом на 01 жовтня 2013 року в обласній та районних державних адміністраціях на посадах працює 3217 осіб, із них мають вищу освіту 99,8% (3210 осіб), у тому числі: повну вищу – 90,8 % (2921 особа), неповну вищу – 4,9% (157 осіб), базову вищу – 4,1% (132 особи). Серед працюючих – два доктори наук, 24 кандидати наук. Кількість державних службовців віком до
30 років складає 807 осіб (25,1%), що на 1,1% менше у порівнянні з минулим роком.
Протягом поточного року відбулася зміна голів Валківської, Дергачівської, Зміївської, Кегичівської, Красноградської та Сахновщинської районних державних адміністрацій та начальника управління паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації. Призначено керівників новостворених департаментів Харківської обласної державної адміністрації: екології та природних ресурсів та з підвищення конкурентоспроможності регіону.
З метою удосконалення організації структури обласної державної адміністрації розпорядженнями голови обласної державної адміністрації
від 29 березня 2013 року № 119 створено як юридичну особу публічного права Департамент екології та природних ресурсів Харківської обласної державної адміністрації та від 27 травня 2013 року № 200 – Департамент з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської обласної державної адміністрації.
Велика увага приділяється формуванню кадрового резерву для державної служби.
Аналіз якісного складу осіб, зарахованих до кадрового резерву на 2013 рік на посади державних службовців місцевих державних адміністрацій, свідчить про те, що на відповідні посади державних службовців включено 5454 особи, що відповідає рівню минулого року, серед них 4059 жінок (74,2%), що на 4,3% більше порівняно з 2012 роком.
Постійна увага приділялася навчанню та підвищенню кваліфікації державних службовців.
Слухачами Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України цього року стали 43 державних службовці, магістратури державної служби Харківського національного економічного університету – 37 державних службовців.
У січні – жовтні 2013 року підвищили кваліфікацію 1168 осіб.
Обласною державною адміністрацією проводиться відповідна робота щодо виконання вимог Указів Президента України від 16 квітня 2010 року
№ 542 «Про деякі питання забезпечення здійснення повноважень місцевими державними адміністраціями» та від 24 травня 2013 року № 307 «Про заходи щодо забезпечення здійснення місцевими державними адміністраціями виконавчої влади на відповідній території».
Протягом січня – вересня 2013 року обласною державною адміністрацією погоджено призначення 8 керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 8 керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, звільнення 7 керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, та звільнення 5 керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, призначення на посади та звільнення з посад 17 заступників керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та 122 керівників структурних підрозділів територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що забезпечують реалізацію повноважень інших центральних органів виконавчої влади, та їх заступників.
З метою проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо практичного застосування положень Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» (із змінами) спеціалістами відділу з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації проведено 23 співбесіди в районних державних адміністраціях щодо доведення основних положень зазначеного Закону, на яких були присутні близько 250 державних службовців. У Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України начальником і головними спеціалістами зазначеного відділу проведено 29 семінарів-навчань з метою роз’яснення вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» із державними службовцями структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних органів Харківської області, посадовими особами органів місцевого самоврядування, працівниками правоохоронних органів, в яких брали участь 1979 слухачів.
Обласною державною адміністрацією протягом поточного року проводилася робота серед державних службовців щодо підвищення ефективності діяльності з питань реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Завдяки системній роботі відділів апарату обласної державної адміністрації: кадрової роботи та з питань запобігання та виявлення корупції, за звітний період державні службовці обласної державної адміністрації до дисциплінарної, адміністративної та кримінальної відповідальності за здійснення корупційних правопорушень не притягалися.
Упродовж 2013 року відділами апарату обласної державної адміністрації проведено перевірки стану роботи апаратів районних державних адміністрацій, результати яких дають підстави стверджувати, що в організації роботи мали місце певні недоліки.
У Борівській, Барвінківській, Валківській, Великобурлуцькій, Вовчанській, Дворічанській та Нововодолазькій районних державних адміністраціях призначення на посаду та звільнення з посади відбуваються з порушенням вимог Регламенту та посадових інструкцій.
У Барвінківській, Близнюківській, Валківській, Великобурлуцькій, Дергачівській, Зачепилівській, Зміївській, Нововодолазькій, Коломацькій, Сахновщинській та Шевченківській районних державних адміністраціях виявлені порушення Порядку ведення особових справ державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731.
У Борівській, Валківській, Вовчанській, Дворічанській, Ізюмській, Первомайській та Печенізькій районних державних адміністраціях з порушенням вимог Положення про порядок стажування у державному органі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 грудня 1994 року № 804, проводилося стажування осіб на посади державних службовців.
Виявлено недоліки в організації роботи щодо запобігання і протидії корупції в районних державних адміністраціях. Не здійснюють щорічне інформування Мін’юсту щодо питань запобігання і протидії корупції районні державні адміністрації, а саме: Балаклійська, Валківська, Великобурлуцька, Вовчанська, Дергачівська, Зачепилівська, Зміївська, Золочівська, Ізюмська, Краснокутська, Красноградська, Коломацька, Нововодолазька, Печенізька та Харківська. Потребує поліпшення рівень професійної підготовки осіб, відповідальних за роботу із запобігання та виявлення корупції в районних державних адміністраціях, зокрема, у частині здійснення ефективних заходів з питань запобігання і протидії корупції.
З метою забезпечення реалізації завдань у сфері державної кадрової політики, визначених актами і дорученнями Президента України, колегія обласної державної адміністрації вважає за необхідне:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях взяти до відома.

2. Направити до районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласної державної адміністрації довідку про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях.

3. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
3.1. Провести аналіз стану реалізації державної кадрової політики та за результатами проведеного аналізу вжити дієвих заходів щодо практичної реалізації актів та доручень Президента України та Кабінету Міністрів України з питань реалізації державної кадрової політики.

3.2. Забезпечити безумовне виконання законодавчих та нормативно-правових актів щодо проходження державної служби.

3.3. Здійснити заходи щодо підвищення рівня професійної компетентності державних службовців.

3.4. Зосередити особливу увагу на питаннях добору кандидатів на навчання у 2014 році до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та Харківського національного економічного університету.

3.5. Залучати громадськість та громадські організації до участі у реалізації заходів з питань запобігання і протидії корупції.

3.6. Покращити роботу, спрямовану на здійснення превентивних заходів щодо профілактики скоєння корупційних правопорушень державними службовцями та посадовими особами органів місцевого самоврядування та на своєчасне реагування на них шляхом розгляду зазначених питань на нарадах за участю керівників.

4. Розглянути питання про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях:
головам районних державних адміністрацій – на засіданнях колегій;
керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації – на апаратних нарадах.

5. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації направити до відділу кадрової роботи апарату обласної державної адміністрації до 20 грудня 2013 року інформацію про стан реалізації державної кадрової політики у місцевих органах виконавчої влади, підпорядкованих органах, підприємствах, установах та організаціях.

6. Відділу кадрової роботи апарату обласної державної адміністрації підготувати голові обласної державної адміністрації узагальнену інформацію про вжиті заходи до 27 грудня 2013 року.

 

Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії                                                                            М.М. ДОБКІН