Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу № 4 засідання колегії обласної державної адміністрації від 10 вересня 2013 року "Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2013 року."

Розглянувши питання про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у першому півріччі 2013 року, колегія обласної державної адміністрації відзначає, що протягом звітного періоду обласна державна адміністрація вживала належних заходів, спрямованих на виконання вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Відпрацьована система проведення особистих прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації, запроваджено у практику проведення прийомів громадян за місцем роботи та проживання.
Актуальним залишається питання своєчасної та якісної підготовки матеріалів районними державними адміністраціями, структурними підрозділами обласної державної адміністрації, що здійснюється за результатами розгляду звернень громадян, у тому числі тих, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», а також від органів влади вищого рівня.
Для надання громадянам кваліфікованої допомоги з правових питань в обласній державній адміністрації, районних державних адміністраціях та міських радах міст обласного значення створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян колегія обласної державної адміністрації вирішила:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. взяти до відома.

2. Надіслати довідку про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2013 року головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації для відповідного реагування та вжиття заходів щодо посилення контролю за роботою із зверненнями громадян.

3. Першому заступнику голови, заступникам голови обласної державної адміністрації, заступнику голови – керівнику апарату обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
3.1. Вжити заходів щодо удосконалення взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення в межах повноважень питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі.
3.2. Звертати особливу увагу на вирішення питань, порушених у колективних зверненнях, та першочерговий розгляд звернень, у яких порушуються проблеми соціально незахищених верств населення і осіб, які мають особливі заслуги перед Україною, обов’язкове роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих рішень.

4. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
4.1. Забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.
4.2. Установити особистий контроль за ходом розгляду звернень громадян у підвідомчих структурних підрозділах, недопущенням надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, додержанням вимог чинного законодавства при їх розгляді.
4.3. Вжити додаткових заходів щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян, особливу увагу приділити організації систематичних зустрічей із населенням як безпосередньо на місцях, так і через засоби масової інформації шляхом проведення інтерактивного спілкування на телебаченні, радіо, прес-конференціях тощо.
4.4. Посилити роз’яснювальну роботу серед населення районів області, у тому числі через засоби масової інформації, щодо повноважень органів державної влади.
4.5. Підвищити рівень аналітичної роботи з метою своєчасного виявлення гострих проблем, що породжують звернення і потребують негайного вирішення.


Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії                                                                           М.М. ДОБКІН