Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу № 1-с спільного засідання колегії обласної державної адміністрації та Харківської регіональної Ради від 21 лютого 2013 року П.6 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році."

    Розглянувши питання про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у 2012 році, колегія обласної державної адміністрації та Харківська регіональна Рада відзначають, що протягом звітного періоду обласна державна адміністрація вживала належних заходів, спрямованих на виконання вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян.
   Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
  Відпрацьована система проведення особистих прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації, запроваджено у практику проведення прийомів громадян за місцем роботи та проживання.
   Актуальним залишається питання своєчасної та якісної підготовки матеріалів структурними підрозділами обласної державної адміністрації, що здійснюється за результатами розгляду звернень громадян, у тому числі тих, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», а також від органів влади вищого рівня.
   Для надання громадянам кваліфікованої допомоги з правових питань в обласній державній адміністрації, районних державних адміністраціях та міських радах міст обласного значення створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.

      З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян колегія обласної державної адміністрації та Харківська регіональна Рада вирішили:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. взяти до відома.

2. Надіслати довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації для відповідного реагування та вжиття заходів щодо посилення контролю за роботою із зверненнями громадян.

3. Першому заступнику голови, заступникам голови обласної державної адміністрації, заступнику голови – керівнику апарату обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
3.1. Запровадити у практику проведення роз’яснювальної роботи серед населення районів області, у тому числі через засоби масової інформації, щодо повноважень органів державної влади, шляхів вирішення найбільш актуальних питань, що порушуються громадянами у зверненнях.
3.2. Забезпечити належну взаємодію органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення в межах повноважень питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі.
3.3. Вжити додаткових заходів щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян, особливу увагу приділити організації систематичних зустрічей із населенням як безпосереньо на місцях, так і шляхом проведення інтерактивного спілкування на телебаченні, радіо, прес-конференціях тощо.
4. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
4.1. Забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.
4.2. Проаналізувати результати розгляду звернень, що надійшли з урядової телефонної «гарячої лінії» протягом 2012 року, вжити дієвих заходів щодо підвищення виконавської дисципліни при опрацюванні таких звернень.
4.3. Сприяти зростанню показника позитивно вирішених питань, зазначених у зверненнях, що надходять на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії».
4.4. Забезпечити:
дотримання термінів, що встановлені нормативними документами для розгляду звернень, які надходять з урядової телефонної «гарячої лінії»;
недопущення фактів формального підходу до роботи з розгляду таких звернень;
своєчасне направлення до обласної державної адміністрації електронних копій відповідей за результатами їх розгляду;
дотримання вимог чинного законодавства, доручень керівництва обласної державної адміністрації під час підготовки відповідей за результатами розгляду звернень громадян, що перебувають на контролі.

5. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації (Гравнова Т.А.) підготувати проект розпорядження голови обласної державної адміністрації із означеного питання.

 

Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії
та Харківської регіональної Ради                                                                М.М. ДОБКІН