Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Витяг з протоколу № 1-с спільного засідання колегії обласної державної адміністрації та Харківської регіональної Ради від 21 лютого 2013 року П.5 "Про формування кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій

    Проаналізувавши та обговоривши питання про формування кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій та роботу з ним, колегія обласної державної адміністрації та Харківська регіональна Рада відмічають, що обласною та районними державними адміністраціями проводиться цілеспрямована робота щодо вдосконалення кадрової політики, спрямованої на забезпечення державної служби кваліфікованими кадрами, здатними вирішувати важливі питання економічного та соціального розвитку області.
    Формування кадрового резерву на посади державних службовців в обласній та районних державних адміністраціях здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199 «Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби».
    До кадрового резерву зараховуються професійно підготовлені працівники, які успішно справляються з виконанням службових обов’язків, виявляють ініціативу, мають організаторські здібності та необхідний досвід роботи.
  Під час формування кадрового резерву забезпечується пропорційне представництво кандидатур кожної статі. Із 5454 осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій на 2012 рік, жінки складали 69,9 % – 3816 осіб.
    Одним із напрямів формування вищого корпусу державної служби є кадровий резерв на посади державних службовців І-ІІІ категорій, призначення на які здійснюється Президентом України. Кадровий резерв на 2012 рік сформовано відповідно до Порядку проведення конкурсу із зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців першої - третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України або Кабінетом Міністрів України чи погоджується з Кабінетом Міністрів України від 21 лютого 2007 року № 272.
    У конкурсі брали участь 57 осіб. За підсумками проведення конкурсу та після погодження з Кабінетом Міністрів України до кадрового резерву зараховано 57 осіб, із них 3 особи - на посаду голови обласної державної адміністрації і 54 – на посади голів районних державних адміністрацій.
   Місцевими державними адміністраціями проводиться певна робота щодо забезпечення дієвості кадрового резерву. В обласній та районних державних адміністраціях розроблено та затверджено плани роботи з особами, зарахованими до кадрового резерву на посади державних службовців.
    З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводяться співбесіди, які дають можливість виявити організаторські здібності, професійні навички, практикується проведення стажування на посадах, у резерві на які вони перебувають, проводиться робота щодо підвищення кваліфікації, де вивчається законодавство України про державну службу, розглядаються проблемні питання діяльності районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласної державної адміністрації.
    У 2012 році призначено на посади в обласну та районні державні адміністрації 687 осіб, із них із кадрового резерву 84 особи (12,2%).
Разом з цим, за результатами проведеного аналізу слід зазначити, що у формуванні кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій та роботі з ним є певні недоліки.
   В окремих районних державних адміністраціях та структурних підрозділах обласної державної адміністрації до кадрового резерву на 2012 та 2013 роки не зараховано жодного магістра державного управління.
    У деяких структурних підрозділах Харківської обласної державної адміністрації, районних державних адміністраціях при зарахуванні до кадрового резерву на посади державних службовців порушено вимоги пункту 3 Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199, у частині забезпечення пропорційно-збалансованого представництва кандидатур кожної статі, пункту 5 щодо погодження з обласною державною адміністрацією кандидатур для зарахування до кадрового резерву на посади заступників керівників.
   Недостатньо уваги приділяється використанню кадрового резерву при призначенні осіб на посади державних службовців та їх просуванні.
Аналіз призначених державних службовців до обласної та районних державних адміністрацій упродовж 2012 року свідчить про низьку дієвість кадрового резерву.

З метою забезпечення якісного формування кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій та організації роботи з ним, колегія обласної державної адміністрації та Харківська регіональна Рада вважають за необхідне:

1. Інформацію заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації Хоми В.В. про формування кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій та роботу з ним узяти до відома.

2. Направити до районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласної державної адміністрації довідку про формування кадрового резерву на посади державних службовців обласної та районних державних адміністрацій та роботу з ним.

3. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації:
3.1. Проаналізувати стан формування кадрового резерву на посади державних службовців, організацію роботи з ним та за результатами проведеного аналізу вжити необхідних заходів щодо підвищення дієвості кадрового резерву.

3.2. Забезпечити виконання вимог Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199.

3.3. Здійснити відповідні заходи щодо проведення навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців.

3.4. Приділяти особливу увагу використанню кадрового резерву при призначенні осіб на посади державних службовців та їх просуванні.

4. Розглянути питання про стан формування кадрового резерву на посади державних службовців, організації роботи з ним:
головам районних державних адміністрацій – на засіданнях колегій;
керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації – на апаратних нарадах.


Голова обласної державної
адміністрації, голова колегії
та Харківської регіональної Ради                                                                  М.М. ДОБКІН