Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – реформа освіти
У рамках чергового засідання членами робочої підгрупи з реформ освіти Харківського регіонального Комітету з економічних реформ проаналізовано питання щодо реалізації у Харківській області Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року.
Під час проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції на тему «Шляхи реалізації Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на регіональному рівні» висвітлено досвід Харківського регіону щодо забезпечення якісної природничо-математичної освіти.
Об’єктивним показником рівня навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів із предметів природничо-математичного циклу є зовнішнє незалежне оцінювання. У 2012 році у порівнянні з 2010 роком підвищився середній бал зовнішнього незалежного оцінювання по області з математики (на 0,22), фізики (на 1,79), біології (на 0,30), хімії (на 1,68), географії (на 0,27).