Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – дерегуляція та розвиток підприємницької діяльності

18 жовтня 2012 року за участю представників робочої групи «Сталий економічний розвиток, бізнес-клімат та інвестиції» Харківського регіонального Комітету з економічних реформ в приміщенні Харківської міської ради відбулось підписання Угоди про співробітництво між Харківською обласною державною адміністрацією та Харківською міською радою щодо організації надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг міста Харкова. Від Харківської обласної державної адміністрації Угоду підписав голова Харківської обласної державної адміністрації Добкін М.М., від Харківської міської ради – Харківський міський голова Кернес Г.А.
Угоду про співпрацю в Центрі надання адміністративних послуг Харкова з надання адміністративних послуг за принципом організаційної єдності було підписано з такими суб'єктами надання адміністративних послуг:
- Державне підприємство «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»;
- Управління ДАІ ГУМВС України в Харківській області;
- Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Харківській області;
- Головне управління Держкомзему у Харківській області;
- Головне управління Держтехногенбезпеки в Харківській області;
- Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Харківській області;
- Служба автомобільних доріг у Харківській області;
- Харківське обласне управління лісового та мисливського господарства;
- Харківське міське управління Головного управління Дертехногенбезпеки в Харківській області;
- Управління Держкомзему в місті Харкові;
- Відділ ДАІ ХМУ ГУ МВС України в Харківській області.
Таки чином, Єдиний дозвільний центр у м.Харків буде надавати додаткові послуги, такі як встановлення на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, отримання різних посвідчень, продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Загальна кількість послуг складе 220. Це дасть можливість виключити корупційну складову і створити цивілізовані умови для отримання документів мешканцям міста і області.