Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – дерегуляція і розвиток малого і середнього бізнесу

 
10.01.2012 в Харківській обласній державній адміністрації відбулася нарада заступника голови-керівника апарату Харківської обласної державної адміністрації Хоми В.В. з керівниками районних державних адміністрацій та міських рад міст обласного значення, дозвільних органів, державними адміністраторами щодо роботи дозвільних центрів в районах та містах області відповідно до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
В ході наради було розглянуто питання про введення з 01.01.2012 видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності в районних та міських дозвільних центрах (виключно через державного адміністратора).
В Харківській області діють 34 дозвільних центри, з них: 27 - в районах області; 7 - в містах обласного значення, у тому числі Єдиний дозвільний центр в м. Харкові.
З метою роз’яснення особливостей налагодження системи електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між місцевими дозвільними органами та дозвільними центрами до участі в нараді був запрошений представник Державного підприємства «Інформаційно-ресурсний центр» Згіблов А.О. 
За підсумками наради було визначено коло завдань, які необхідно вирішити головам районних державних адміністрацій і міським головам міст обласного значення та керівникам місцевих і регіональних дозвільних органів для забезпечення виконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Зокрема, вжити заходів щодо встановлення необхідної кількості посад державних адміністраторів в дозвільних центрах області та їх матеріально-технічного та програмного забезпечення, забезпечити державних адміністраторів дозвільних центрів районів та міст області регламентами (інформаційними картками), які визначають послідовність дій для отримання документів дозвільного характеру, схеми дозвільних (погоджувальних) процедур, затверджених та погоджених у встановленому порядку, забезпечити впровадження систем електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між державними адміністраторами та дозвільними органами на місцевому рівні.