Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – реформа освіти

Підгрупою з питань реформ освіти робочої групи „Реформа соціальної сфери” розглянуто питання щодо стану забезпечення професійно-технічних навчальних закладів (далі – ПТНЗ) інформаційно-комунікаційними технологіями.   
Інформаційно-комунікаційні технології є одним із найбільш потужних засобів  забезпечення рівного доступу до якісної освіти. На сьогодні у  89 комп'ютерних класах та лабораторіях ПТНЗ області налічується 1170 одиниць комп'ютерної техніки. Загальна кількість сучасних комп'ютерів, що використовуються навчальними закладами, складає 1577 одиниць комп'ютерної техніки різних типів. Оснащеність навчально-виховного процесу становить 10,7 учнів на 1 персональний комп'ютер. 
У мережі Інтернет функціонує інформаційно-освітній портал системи професійно-технічної освіти Харківської області. На базі порталу організована робота обмін-файлового сервера, здійснюється електронний документообіг між закладами, установами освіти та Головним управлінням освіти і науки, створене електронне представництво (веб-сайти) всіх ПТНЗ області.
Усі навчальні заклади активно використовують електронну пошту, мають власні електронні адреси та поштові скриньки.
Продовжується оснащення сучасними засобами мультимедійної техніки та Інтернет-комунікацій. Усього станом на 01.12.2011 у ПТНЗ області налічується 8 інтерактивних дошок, 67 веб-камер, 33 мультимедійні проектори з екранами, 56 ноутбуків, близько 750 сканерів, принтерів та ксероксів. Середня оснащеність мультимедійною технікою складає
25 одиниць на 1 ПТНЗ.
У навчальному процесі використовується 254 примірники педагогічних програмних засобів та 26 електронних баз даних. 33 електронні підручники та педагогічні програмні засоби створені безпосередньо педагогами ПТНЗ.
Планово проходить процес комп’ютеризації та підключення до мережі Інтернет бібліотек ПТНЗ регіону. Станом на 01.12.2011 22 бібліотеки навчальних закладів (48%) оснащені комп’ютерами (у 2010 році – 19 (41%), 11 (24%) – підключені до мережі Інтернет (у минулому році – 8 (17%).
З метою ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі в області реалізується програма «Іntel навчання для майбутнього».