Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – реформа освіти
На засіданні підгрупи з питань реформи освіти розглянуто питання підготовки інженерно-педагогічних кадрів високої кваліфікації, здатних до соціально-професійної та виробничо-технологічної діяльності, у професійно-технічних навчальних закладах, що є одним із пріоритетних завдань професійної освіти. Приклад цієї роботи – співробітництво між Українською інженерно-педагогічною академією, що готує педагогічних працівників для професійно-технічної освіти, Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації й професійно-технічними навчальними закладами.
Відповідно до плану заходів Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації щодо проведення спільної роботи професійно-технічних навчальних закладів із вищими навчальними закладами Харківського регіону на базі Української інженерно-педагогічної академії відбувся навчально-методичний семінар за темою «Організація та проведення профорієнтаційної роботи. Формування іміджу навчального закладу». У роботі семінару взяли участь заступники директорів професійно-технічних навчальних закладів з навчально-виховної роботи.
Учасники семінару ознайомилися з досвідом роботи Української інженерно-педагогічної академії щодо форм і методів проведення профорієнтаційної роботи, формування іміджу навчального закладу, а також із результатами соціологічних опитувань стосовно впливу на вибір майбутньої професії, критеріїв обрання навчального закладу, мети навчання.
В рамках створення єдиного інформаційного освітнього простору в системі професійно-технічної освіти Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Українською інженерно-педагогічною академією спільно з Інститутом професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України проведено науково-практичний семінар за темою «Роль сучасної бібліотеки у формуванні інформаційно-освітнього середовища».
Бібліотекарі професійно-технічних навчальних закладів ознайомилися з інноваційною діяльністю бібліотеки Української інженерно-педагогічної академії – основою якісного інформаційного забезпечення навчального та наукового процесів, роботою електронної бібліотеки в системі інформаційно-бібліографічного забезпечення розвитку сучасної освіти, а також досвідом роботи щодо створення електронної бібліотеки в Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту.
Під час семінару проведений практичний тренінг із питань ефективності інформаційної діяльності бібліотек професійно-технічних навчальних закладів, обговорювалися теоретичні методичні й організаційні засади створення бібліотечно-інформаційного ресурсу для підтримки інженерно-бібліографічного забезпечення сучасної освіти.
Проведені заходи сприяли розвитку потенціалу педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів, ознайомленню з інноваційними підходами в реалізації завдань вищої та професійно-технічної освіти.