Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – реформа освіти
Питання впровадження інноваційних технологій у систему міжкурсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів, визначення рівня професійної майстерності майстрів виробничого навчання є важливою складовою в забезпеченні якісної підготовки кваліфікованих робітників.
З 19 по 25 вересня 2013 року на базі Харківського професійного ліцею харчових технологій та торгівлі проходив ІІ (обласний) етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання системи професійно-технічної освіти з професії «Офіціант» (далі – Конкурс).
У ході Конкурсу майстри виробничого навчання виконували теоретичне завдання, що полягало в перевірці рівня знань із загальних питань організації виробничого навчання, методики, педагогіки, психології професійного навчання, обслуговування відвідувачів, спеціальних форм обслуговування, обслуговування банкетів і прийомів й обслуговування іноземних туристів, та практичні завдання.
Найбільшу кількість балів у даному виді змагань набрала майстер виробничого навчання Сойфер Наталія Анатоліївна (Харківський професійний ліцей харчових технологій та торгівлі) – I місце в Конкурсі.
Друге місце посіла Таран Валерія Михайлівна (Державний професійно-технічний навчальний заклад «Центр професійно-технічної освіти № 4 м. Харкова»).
З 16 по 30 вересня було проведено І (обласний) етап Всеукраїнського конкурсу інноваційних технологій у сфері професійно-технічної освіти (далі - Конкурс). У Конкурсі взяли участь 47 професійно-технічних навчальних закладів Харківської області. На Конкурс педагогічні працівники ПТНЗ подали різноманітні матеріали, що розкривали зміст діяльності навчальних закладів щодо розроблення та впровадження в навчально-виробничий процес сучасних методик навчання із застосуванням новітніх педагогічних і виробничих технологій.
За попередніми підсумками журі до 5 кращих увійшли такі ПТНЗ:
1) Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту;
2) Красноградський професійний ліцей;
3) Державний професійно-технічний навчальний заклад “Харківське вище професійне училище сфери послуг”;
4) Державний заклад освіти Центр професійно-технічної освіти № 2 м.Харкова;
5) Краснокутський професійний аграрний ліцей.
Проведені заходи сприяють розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів, створенню сучасного інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.