Звіт Харківського регіонального Комітету з економічних реформ за напрямом – реформа освіти
Підготовка педагогічних працівників, їхнє безперервне професійне вдосконалення через підвищення кваліфікації та самоосвіту – важлива умова модернізації сучасної освіти в Україні.
Всеукраїнський конкурс «Учитель року», як професійне змагання кращих педагогів України, має на меті піднесення ролі вчителя в суспільстві та підвищення престижу вчительської професії; привернення уваги місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадськості до проблем освіти; сприяння інноваційній діяльності в системі загальної середньої освіти; удосконалення фахової майстерності вчителів, стимулювання творчого самовдосконалення педагогів; популяризацію педагогічного досвіду.
У 2013 році в Харківській області відбувся ІІ (обласний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» за номінаціями: «Фізика», «Іноземна мова» (французька), «Музичне мистецтво», «Російська мова», «Інформатика».
За результатами конкурсу жюрі визначило шість учителів переможців, які представлятимуть Харківську область у ІІІ (заключному) турі:
1) Туманцова О.О., учитель Харківської спеціалізованої школи
І-ІІІ ступенів № 156 Харківської міської ради Харківської області (номінація «Фізика»);
2) Бірюкова К.В., учитель Харківської спеціалізованої школи
І-ІІІ ступенів № 62 Харківської міської ради Харківської області (номінація «Іноземна мова»);
3) Кіпенко Н.А., учитель Богодухівського колегіуму № 2 Богодухівської районної ради Харківської області (номінація «Музичне мистецтво»);
4) Ткачук Е.І., учитель Харківської спеціалізованої школи
І-ІІІ ступенів № 80 Харківської міської ради Харківської області (номінація «Російська мова»);
5) Арзубов М.О., учитель Харківського навчально-виховного комплексу № 45 «Академічна гімназія» Харківської міської ради Харківської області (номінація «Інформатика»);
6) Коршунова О.В., учитель Зміївського ліцею № 1 ім. двічі Героя Радянського Союзу Слюсаренка З.К. Зміївської районної ради Харківської області (номінація «Інформатика»).